Ik wil een klacht over Aktiva indienen

Als je onderstaand formulier invult, dan kun jij een klacht indienen bij Aktiva. Jouw klacht zal met zorgvuldigheid worden bekeken en behandeld. Indien jouw klacht buiten onze takenpakket valt dan kunnen wij helaas dit niet in behandeling nemen en zal deze ongegrond verklaard worden. Uiteraard staat het jou vrij om eventuele suggesties door te geven, waardoor wij nog meer onze dienstverlening op jouw situatie kunnen aanpassen (indien dit haalbaar is). Je kunt het klachtenreglement hier nalezen.

Aangezien wij bij Aktiva jouw klacht over onze dienstverlening budgetbeheer of bewindvoering serieus nemen wordt deze ook onafhankelijk besproken binnen de organisatie. Bij het behandelen van een klacht zullen wij controleren als jouw klacht gegrond is. Wij proberen op deze manier misbruik van ons klachtensysteem te voorkomen. Jouw klacht wordt zo spoedig mogelijk behandeld en hierover ontvang je binnen 14 dagen een schriftelijke reactie.



Plan een telefonisch adviesgesprek