Klachten over budgetbeheer van Aktiva indienen

Niet tevreden over het budgetbeheer van Aktiva en je wilt hierover een klacht indienen? Wij vinden het nooit leuk als iemand klachten heeft over onze medewerkers of dienstverlening. Wij nemen daarom alle klachten serieus en hebben hiervoor een officieel klachtenreglement opgezet. Dit zodat jij weet wat er met jouw klacht gaat gebeuren.

Klachtenformulier

Als jij ons klachtenformulier invult, dan neemt de klachtencommissie van Aktiva contact met jou op om deze klacht binnen 14 dagen af te handelen. De klacht moet natuurlijk wel gebaseerd zijn op zaken waar wij wat aan kunnen doen.

Suggestie doorgeven

Vind je het eigenlijk geen klacht, maar wil je wel iets aandragen dat verbeterd kan worden inzake ons budgetbeheer? Hiervoor kun je een e-mail sturen naar Aktiva om een suggestie aan te dragen.

Compliment geven

Geef je liever een compliment aan Aktiva over de dienstverlening budgetbeheer dan kun je gebruik maken van onze referentieformulier.


Plan een telefonisch adviesgesprek