Aktiva en de Gemeente Zwolle voorkomen geldzorgen bij Zwollenaren
Afgelopen vrijdag (26 februari 2021) hebben wij een convenant met de gemeente Zwolle getekend om financiële problemen bij de inwoners…
Lees verderNiet tevreden over schuldhulpverlening van Aktiva en je wilt hierover een klacht indienen? Wij vinden het nooit leuk als iemand klachten heeft over onze schuldhulpverleners of dienstverlening. Wij nemen daarom alle klachten serieus en hebben hiervoor een officieel klachtenreglement opgezet. Dit zodat jij weet wat er met jouw klacht gaat gebeuren.
Als jij ons klachtenformulier invult, dan neemt de klachtencommissie van Aktiva contact met jou op om deze klacht binnen 14 dagen af te handelen. De klacht moet natuurlijk wel gebaseerd zijn op zaken waar wij wat aan kunnen doen.
Vind je het eigenlijk geen klacht, maar wil je wel iets aandragen dat verbeterd kan worden inzake schuldhulpverlening? Hiervoor kun je een e-mail sturen naar Aktiva om een suggestie aan te dragen.
Geef je liever een compliment aan Aktiva over de dienstverlening schuldhulpverlening, dan kun je gebruik maken van onze referentieformulier.
Afgelopen vrijdag (26 februari 2021) hebben wij een convenant met de gemeente Zwolle getekend om financiële problemen bij de inwoners…
Lees verderAls werkgever willen wij het goed doen, ook ten tijde van het coronavirus. Daarom hebben wij onlangs een onderzoek gedaan…
Lees verderDeze week hebben wij op onze vernieuwde website onze chat functionaliteiten geoptimaliseerd. Twee jaar geleden zijn wij als eerste bewindvoerderskantoor begonnen…
Lees verderInmiddels werken Aktiva en Cisci en Bergman bijna een jaar samen aan de aanpak van de schuldenproblematiek in Nederland. De…
Lees verder