Update telefoonsysteem op 16 september
Vrijdag 16 september voeren wij een update door in ons telefoonsysteem. Hierdoor is het mogelijk dat er meer mensen in…
Lees verderNiet tevreden over schuldhulpverlening van Aktiva en je wilt hierover een klacht indienen? Wij vinden het nooit leuk als iemand klachten heeft over onze schuldhulpverleners of dienstverlening. Wij nemen daarom alle klachten serieus en hebben hiervoor een officieel klachtenreglement opgezet. Dit zodat jij weet wat er met jouw klacht gaat gebeuren.
Als jij ons klachtenformulier invult, dan neemt de klachtencommissie van Aktiva contact met jou op om deze klacht binnen 14 dagen af te handelen. De klacht moet natuurlijk wel gebaseerd zijn op zaken waar wij wat aan kunnen doen.
Vind je het eigenlijk geen klacht, maar wil je wel iets aandragen dat verbeterd kan worden inzake schuldhulpverlening? Hiervoor kun je een e-mail sturen naar Aktiva om een suggestie aan te dragen.
Geef je liever een compliment aan Aktiva over de dienstverlening schuldhulpverlening, dan kun je gebruik maken van onze referentieformulier.
Vrijdag 16 september voeren wij een update door in ons telefoonsysteem. Hierdoor is het mogelijk dat er meer mensen in…
Lees verderJe kunt te maken krijgen met bewindvoering als de rechtbank het nodig acht om je te beschermen op financieel vlak.…
Lees verderVolgende maand begint de zomer. Wat staat er allemaal voor jou te wachten? Via deze nieuwsitem brengen we je graag…
Lees verderIn verband met de feestdagen en het betalingsverkeer bij de banken zijn wij op de volgende dagen gesloten: 15 april 2022:…
Lees verder