Help mij
Generic selectors
Alleen exacte overeenkomsten
Vul je zoekterm in
Zoeken in inhoud
Post Type Selectors

Ik hoef weinig woorden te gebruiken

5 5 1
Ik word al een paar jaren super geweldig geholpen met alles. En ik heb veel respect voor dit bedrijf, stuk voor stuk fijne en goede mensen. Zeker voor Sander, Jouke en Sylvia
Ik word al een paar jaren super geweldig geholpen met alles. En ik heb veel respect voor dit bedrijf, stuk voor stuk fijne en goede mensen. Zeker voor Sander, Jouke en Sylvia

Snel geregeld

4 5 1
Ik melde me via de website aan voor de dienstverlening en ben vervolgens erg snel gebeld voor een intakegesprek. Uiteindelijk heb ik voor budgetbeheer gekozen.
Ik melde me via de website aan voor de dienstverlening en ben vervolgens erg snel gebeld voor een intakegesprek. Uiteindelijk heb ik voor budgetbeheer gekozen.

Prima dienstverlening

4 5 1
Aangemeld en binnen een paar uur al een telefonisch intakegesprek gehad en dat is prima en snel verlopen. Ben tevreden tot zo ver.
Aangemeld en binnen een paar uur al een telefonisch intakegesprek gehad en dat is prima en snel verlopen. Ben tevreden tot zo ver.

Fijn en helder contact

5 5 1
In communicatie staat Aktiva zeker bovenaan. Er zijn altijd puntjes die verbeterd kunnen worden alleen kan ik ze zo snel even niet opnoemen. Vanaf het begin heb ik het gevoel gehad dat Aktiva mij uit de schulden ging helpen. Top service en fijne hulpverleners. Charelle bedankt voor de samenwerking tot nu toe!
In communicatie staat Aktiva zeker bovenaan. Er zijn altijd puntjes die verbeterd kunnen worden alleen kan ik ze zo snel even niet opnoemen. Vanaf het begin heb ik het gevoel gehad dat Aktiva mij uit de schulden ging helpen. Top service en fijne hulpverleners. Charelle bedankt voor de samenwerking tot nu toe!

Houden rekening met mij

5 5 1
Mijn ervaring met Aktiva is dat ze geduld hebben, zich aanpassen aan de deelnemer én tijd en aandacht hebben. Ze houden rekening met het niveau van de cliënt.
Mijn ervaring met Aktiva is dat ze geduld hebben, zich aanpassen aan de deelnemer én tijd en aandacht hebben. Ze houden rekening met het niveau van de cliënt.

Begrip voor de situatie

5 5 1
Mijn ervaring met de dienstverlening van Aktiva is dat degene met wie ik een gesprek heb gehad een zeer toegankelijke man is met begrip voor de situatie. Hij geeft rustig en duidelijk uitleg. Een prettige man om mee te praten.
Mijn ervaring met de dienstverlening van Aktiva is dat degene met wie ik een gesprek heb gehad een zeer toegankelijke man is met begrip voor de situatie. Hij geeft rustig en duidelijk uitleg. Een prettige man om mee te praten.

Prima intakegesprek gehad

5 5 1
Met Anton van den Ham van Aktiva een digitale intakegesprek gehad. Vervolgens kreeg ik de stukken via de mail toegestuurd waarbij ik het digitaal kon tekenen. Heel fijn en bijzonder dat het ook op deze snelle manier kan.
Met Anton van den Ham van Aktiva een digitale intakegesprek gehad. Vervolgens kreeg ik de stukken via de mail toegestuurd waarbij ik het digitaal kon tekenen. Heel fijn en bijzonder dat het ook op deze snelle manier kan.
Pagina 33 van 41

Kom gratis en vrijblijvend in contact met Aktiva

Benieuwd hoe samenwerken met Aktiva gaat? Wil je ook tijd besparen en jouw cliënten helpen? Neem dan contact met ons op. Wij helpen al vele instanties met ons unieke proces om jou en jouw collega’s tijd te besparen en jouw cliënt weer in een gezonde financiële situatie te krijgen.
  • Ik ga akkoord met de privacyverklaring