Telefonische intakegesprekken
Tijdens deze corona-crisis voeren wij onze intakegesprekken telefonisch. Het is nog te riskant om over te gaan op intakegesprekken op locatie. Wij willen daarmee zowel onze (toekomstige) cliënten als ook onze medewerkers niet bloot stellen aan onnodige risico’s. Wil je wel een afspraak op locatie? Scrol dan even naar beneden (Wel een afspraak op locatie).
Hoe werkt dit?
Allereerst kun jij je gewoon aanmelden voor onze dienstverlening. Daarvoor hanteren wij op onze website een simpel aanmeldformulier waarin je jouw contactgegevens achterlaat. Wij zorgen dan dat we jou binnen 24 uur terugbellen om jou allereerst van telefonisch advies voorzien. Is het dan nodig om over te gaan naar een intakegesprek dan doen wij dat direct telefonisch of plannen hiervoor een terugbel afspraak. Dan heb jij namelijk ook even de tijd om alle stukken (bankafschriften bijvoorbeeld) te verzamelen.
Is de corona-crisis weer voorbij dan komen wij alsnog bij je langs om nader kennis te maken.
Ons telefoontje gemist?
Geen probleem, want wij sturen na het bellen altijd een e-mail. In deze e-mail heb je de mogelijkheid om een terugbel afspraak met ons te plannen op een door jouw gewenst tijdstip.
Liever zelf bellen?
Ons hoofdkantoor is elke werkdag bereikbaar van 9.00 – 12.00 en van 13.00 – 16.00 uur op het telefoonnummer 085-7603958. Als je dan kiest voor optie 2 dan word je doorverbonden naar ons aanmeldteam.
Vrijdagmiddag zijn wij telefonisch niet bereikbaar.
Wel een afspraak op locatie?
Wij kunnen ons heel goed voorstellen dat je liever hebt dat wij bij jou langskomen om nader kennis te maken en samen de situatie door te nemen. Is jouw situatie zo uniek dat dit echt noodzakelijk is, dan kun je altijd bij ons aanmelden en dit kenbaar maken. Wij kijken samen met jou naar de mogelijkheden.