Generic selectors
Alleen exacte overeenkomsten
Vul je zoekterm in
Zoeken in inhoud

Budgetbeheer in Alkmaar

Budgetbeheer is een dienstverlening van Aktiva waarbij een gekwalificeerde budgetbeheerder jouw financiën beheert. Ondanks dat je volledig zelfredzaam bent kan er toch een bepaalde noodzaak zijn om de financiën uit handen te geven.

Budgetbeheer in Alkmaar is meestal tijdelijk, maar kan ook blijvend zijn. In de meeste gevallen is budgetbeheer een vrije keuze. Het kan echter ook verplicht worden gesteld door je gemeente.

Voordelen van budgetbeheer in Alkmaar

Aktiva biedt in de regio Alkmaar budgetbeheer aan zonder wachtlijsten en met ruimte voor persoonlijke aandacht. Als je voor onze dienstverlening kiest, dan ervaar je de volgende voordelen:

  • Duidelijke en begrijpelijke communicatie
  • Geen wachtlijsten
  • Gratis en vrijblijvend adviesgesprek
  • Persoonlijk contact
  • Je wordt snel geholpen
  • Hoge klanttevredenheid
  • Gemotiveerde professionele budgetbeheerders

Wil je snel geholpen worden door professionals die duidelijk communiceren en aandacht hebben? Dan moet je bij ons zijn. Vele inwoners van de gemeente Alkmaar gingen je al voor.

Gratis adviesgesprek aanvragen

  • Ik ga akkoord met de privacyverklaring

Onze cliënten, zorgverleners en andere samenwerkings- partners vertrouwen op de diensten van Aktiva

Budgetbeheer in Alkmaar5 sterren gebaseerd op 164 reviews51

Ik heb geleerd om met mijn geld om te gaan

4 5 1
Voordat ik op mijzelf ging wonen, woonde ik nog bij mijn moeder. Ook toen werkte ik al bij mijn werkgever met een contract voor onbepaalde… Voordat ik op mijzelf ging wonen, woonde ik nog bij mijn moeder. Ook toen werkte ik al bij mijn werkgever met een contract voor onbepaalde tijd. Het geld kwam elke maand binnen en hoefde me nergens druk om te maken, omdat ik geen vaste (woon)lasten had. Toen ik op mijzelf ging wonen veranderde mijn vaste lasten, maar het geld gaf ik uit als voorheen. Hierdoor bleven rekeningen onbetaald en werd de stapel telkens hoger. Ik heb toen besloten om een bedrijf te zoeken die mijn financiën wilde doen en kwam toen eigenlijk vrij snel dit bedrijf tegen. Hierover was ik nog wel sceptisch, want je geeft natuurlijk wel je geld aan iemand anders. De website gaf mij al wel wat vertrouwen en daardoor ook besloten contact met hen op te nemen. Tijdens het intakegesprek hebben ze mij voorzien van goed advies, werd alles mij duidelijk en begrijpelijk verteld en hebben ze bij mij een vertrouwde indruk achter gelaten. Nu na een aantal maanden verder merk ik dat dit nog steeds zo is. Als ik bel/mail zijn ze altijd bereikbaar en als ik zin heb in een persoonlijk gesprek, dan staan ze hier ook voor open.

Altijd bereikbaar en klantgericht

5 5 1
Er worden zeer goede zaken door Aktiva gedaan en dat het ik met plezier mogen ervaren. Ga zo door met jullie service en kwaliteit. Jullie… Er worden zeer goede zaken door Aktiva gedaan en dat het ik met plezier mogen ervaren. Ga zo door met jullie service en kwaliteit. Jullie zijn altijd bereikbaar en klantgericht.

Ze luisteren naar mij

4 5 1
Ik ben heel erg tevreden over Aktiva. Zij luisteren altijd aandachtig naar mij en ik word dan ook zeer menswaardig behandeld. Graag wil ik hen… Ik ben heel erg tevreden over Aktiva. Zij luisteren altijd aandachtig naar mij en ik word dan ook zeer menswaardig behandeld. Graag wil ik hen bedanken voor alles wat zij voor mij hebben gedaan in 2015 en kijk weer uit naar een plezierige samenwerking in 2016.

Schulden oplossen in Alkmaar

Een budgetbeheerder beschermt je tegen schuldeisers. Zodra u bij ons onder budgetbeheer staat dienen de deurwaarders en incassobureaus zich voortaan bij ons te melden. Jouw gezin krijgt dan geen deurwaarders meer aan de deur waardoor je een heleboel rust terugkrijgt. In elke gemeente zijn er ook diverse voorzieningen getroffen voor burgers met schulden. Zo ook in Alkmaar, waar Aktiva steeds meer klanten mag helpen met het oplossen en voorkomen van schulden.

Waarom budgetbeheer van Aktiva

Zie je het zelf allemaal niet meer zitten, door wat voor een reden dan ook, dan kan je direct onze hulp inschakelen. Zodra jij je bij ons aanmeldt wordt er binnen 7 dagen een afspraak met je ingepland. Je geniet dan van een volwaardige en professioneel budgetbeheerder. Aktiva laat zijn processen en dienstverlening jaarlijks controleren door de rechtbank in Alkmaar en de branchevereniging(en). Op deze manier ben je gegarandeerd van een betrouwbare budgetbeheerder. Heb jij hulp nodig met je financiën? Wij helpen je graag verder.

Met wie werken wij in Alkmaar samen?

Aktiva werkt in Alkmaar met diverse organisaties samen, waaronder:

Philadelphia

Waar Philadelphia in Alkmaar ondersteuning biedt bij Wonen, Begeleiding en Dagbesteding, ondersteunt Aktiva in Alkmaar hun cliënten bij financieel beheer.

Wijersstraat 1
3811 MZ
Amersfoort
Netherlands

GGZ

In Alkmaar werken wij samen met de GGZ. Deze samenwerking in Alkmaar is gericht om greep op je leven terug te krijgen. Passende hulp kan hierbij helpen.

Kaatstraat 18
3513BK
Utrecht
Netherlands

Leger des Heils

In Alkmaar werkt Aktiva veel samen met het Leger des Heils om de gezamenlijke doelgroep te ondersteunen. Aktiva biedt ondersteuning in financiën en het Leger des Heils biedt in de regio Alkmaar algemene ondersteuning

Postbus 3006
1300 EH
Almere
Netherlands

Laatste nieuws

Corona enquete

Als werkgever willen wij het goed doen, ook ten tijde van het coronavirus. Daarom hebben wij onlangs een onderzoek gedaan…

Lees verder