Help mij
Generic selectors
Alleen exacte overeenkomsten
Vul je zoekterm in
Zoeken in inhoud

Budgetbeheer in Den Haag

Budgetbeheer is een dienstverlening van Aktiva waarbij een gekwalificeerde budgetbeheerder jouw financiën beheert. Ondanks dat je volledig zelfredzaam bent kan er toch een bepaalde noodzaak zijn om de financiën uit handen te geven.

Budgetbeheer in Den Haag is meestal tijdelijk, maar kan ook blijvend zijn. In de meeste gevallen is budgetbeheer een vrije keuze. Het kan echter ook verplicht worden gesteld door je gemeente.

Voordelen van budgetbeheer in Den Haag

Aktiva biedt in de regio Den Haag budgetbeheer aan zonder wachtlijsten en met ruimte voor persoonlijke aandacht. Als je voor onze dienstverlening kiest, dan ervaar je de volgende voordelen:

  • Duidelijke en begrijpelijke communicatie
  • Geen wachtlijsten
  • Gratis en vrijblijvend adviesgesprek
  • Persoonlijk contact
  • Je wordt snel geholpen
  • Hoge klanttevredenheid
  • Gemotiveerde professionele budgetbeheerders

Wil je snel geholpen worden door professionals die duidelijk communiceren en aandacht hebben? Dan moet je bij ons zijn. Vele inwoners van de gemeente Den Haag gingen je al voor.

Gratis adviesgesprek aanvragen

  • Hidden
  • Hidden
  • Ik ga akkoord met de privacyverklaring

Onze cliënten, zorgverleners en andere samenwerkings- partners vertrouwen op de diensten van Aktiva

Budgetbeheer in Den Haag5 sterren gebaseerd op 191 reviews51

Goede kennismaking

5 5 1
Goede kennismaking, goed gesprek, goed gevoel over eindresultaat Goede kennismaking, goed gesprek, goed gevoel over eindresultaat

Zeker aan te bevelen

5 5 1
Vriendelijke medewerkers, snel antwoord, goed bereikbaar. Ik zal Aktiva zeker aanbevelen. Vriendelijke medewerkers, snel antwoord, goed bereikbaar. Ik zal Aktiva zeker aanbevelen.

Begrip en kennis

5 5 1
Kody is een begripvolle vrouw met veel inzicht en kennis. Makkelijk benaderbaar en vlot in het beantwoorden van je vragen en mails die je stuurt.… Kody is een begripvolle vrouw met veel inzicht en kennis. Makkelijk benaderbaar en vlot in het beantwoorden van je vragen en mails die je stuurt. Een vrouw met het hart op juiste plek en al je zorgen weg neemt.

Schulden oplossen in Den Haag

Een budgetbeheerder beschermt je tegen schuldeisers. Zodra u bij ons onder budgetbeheer staat dienen de deurwaarders en incassobureaus zich voortaan bij ons te melden. Jouw gezin krijgt dan geen deurwaarders meer aan de deur waardoor je een heleboel rust terugkrijgt. In elke gemeente zijn er ook diverse voorzieningen getroffen voor burgers met schulden. Zo ook in Den Haag, waar Aktiva steeds meer klanten mag helpen met het oplossen en voorkomen van schulden.

Waarom budgetbeheer van Aktiva

Zie je het zelf allemaal niet meer zitten, door wat voor een reden dan ook, dan kan je direct onze hulp inschakelen. Zodra jij je bij ons aanmeldt wordt er binnen 7 dagen een afspraak met je ingepland. Je geniet dan van een volwaardige en professioneel budgetbeheerder. Aktiva laat zijn processen en dienstverlening jaarlijks controleren door de rechtbank in Den Haag en de branchevereniging(en). Op deze manier ben je gegarandeerd van een betrouwbare budgetbeheerder. Heb jij hulp nodig met je financiën? Wij helpen je graag verder.

Met wie werken wij in Den Haag samen?

Aktiva werkt in Den Haag met diverse organisaties samen, waaronder:

Limor

Wij werken in Den Haag samen met Stichting Limor. Deze samenwerking in Den Haag is gericht om ondersteuning te bieden aan mensen die te maken hebben met schulden, dakloosheid en verslavingen.

Oostergoweg 1e en 1g
8911MA
Leeuwarden
Netherlands

GGZ

In Den Haag werken wij samen met de GGZ. Deze samenwerking in Den Haag is gericht om greep op je leven terug te krijgen. Passende hulp kan hierbij helpen.

Kaatstraat 18
3513BK
Utrecht
Netherlands

Humanitas

In de regio Den Haag ondersteunt Aktiva de vrijwilligers en cliënten van Humanitas bij de inzet van financiële ondersteuning en inzet van schuldhulpverlening.

Sarphatistraat 4-6
1017 WS
Amsterdam
Netherlands

Laatste nieuws