Help mij
Generic selectors
Alleen exacte overeenkomsten
Vul je zoekterm in
Zoeken in inhoud
Post Type Selectors

Budgetbeheer in Den Haag

Budgetbeheer is een dienstverlening van Aktiva waarbij een gekwalificeerde budgetbeheerder jouw financiën beheert. Ondanks dat je volledig zelfredzaam bent kan er toch een bepaalde noodzaak zijn om de financiën uit handen te geven.

Budgetbeheer in Den Haag is meestal tijdelijk, maar kan ook blijvend zijn. In de meeste gevallen is budgetbeheer een vrije keuze. Het kan echter ook verplicht worden gesteld door je gemeente.

Voordelen budgetbeheer in Den Haag

Aktiva biedt in de regio Den Haag budgetbeheer aan zonder wachtlijsten en met ruimte voor persoonlijke aandacht. Als je voor onze dienstverlening kiest, dan ervaar je de volgende voordelen:

  • Duidelijke en begrijpelijke communicatie
  • Geen wachtlijsten
  • Gratis en vrijblijvend adviesgesprek
  • Persoonlijk contact
  • Je wordt snel geholpen
  • Hoge klanttevredenheid
  • Gemotiveerde professionele budgetbeheerders

Wil je snel geholpen worden door professionals die duidelijk communiceren en aandacht hebben? Dan moet je bij ons zijn. Vele inwoners van de gemeente Den Haag gingen je al voor.

Gratis adviesgesprek aanvragen

  • Hidden
  • Hidden
  • Ik ga akkoord met de privacyverklaring

Onze cliënten, zorgverleners en andere samenwerkings- partners vertrouwen op de diensten van Aktiva

Budgetbeheer in Den Haag5 sterren gebaseerd op 324 reviews51

Snel geholpen

5 5 1
Alles wordt altijd snel en goed behandeld als je wat vraagt. Aktiva komt zijn afspraken na en ik vind het zeer prettig in alles zelf… Alles wordt altijd snel en goed behandeld als je wat vraagt. Aktiva komt zijn afspraken na en ik vind het zeer prettig in alles zelf overzicht te hebben.

Zeer tevreden

5 5 1
Ik ben zeer tevreden Ik ben zeer tevreden

Goede zorg

5 5 1
Aktiva is een bedrijf die veel voor mensen kan betekenen, ze helpen je heel goed en in goed overleg is er veel mogelijk. Wij willen… Aktiva is een bedrijf die veel voor mensen kan betekenen, ze helpen je heel goed en in goed overleg is er veel mogelijk. Wij willen Aktiva bedanken voor alles wat zij voor ons heb betekent en de goede zorg die zij hebben geleverd.

Wat is budgetbeheer?

Budgetbeheer is een belangrijk onderdeel van schuldhulpverlening. Het is mogelijk om je financiën aan ons over te dragen. Wij beschikken over gekwalificeerde budgetbeheerders die jouw financiën voor je kunnen beheren. Ook in het geval dat je zelfredzaam bent, is het een aanrader om van deze dienstverlening gebruik te maken. Afhankelijk van de situatie is dit tijdelijk van aard of voor langere tijd. Budgetbeheer zorgt voor een goede balans tussen je inkomsten, je uitgaven en je leefgeld per maand. Dit zorgt niet alleen voor financiële rust, maar dankzij budgetbeheer weet je zeker dat je maandelijks genoeg overhoudt en dat je de maandelijkse verplichtingen aan je schuldeisers kan voldoen.

Hoe werkt budgetbeheer?

De één kan goed met zijn of haar financiën omgaan, terwijl de ander dit overweldigend vindt. Onze gekwalificeerde budgetbeheerders staan jou bij. Hierbij wordt rekening gehouden met jouw persoonlijke situatie, zodat een budget op maat wordt gecreëerd. Dankzij deze dienstverlening van Aktiva ontstaat er financiële rust en weet je waar je per maand aan toe bent. Budgetbeheer is vaak een vrije keuze, maar niet altijd. Je kunt kiezen voor een basisdienstverlening of volledige ondersteuning op het gebied van je financiën. Wij zorgen ervoor dat de vaste lasten worden voldaan, dat de overige lasten betaald worden, dat er regelingen worden getroffen met de schuldeisers en dat je per maand voldoende leefgeld overhoudt.

Schulden oplossen in Den Haag

Een budgetbeheerder beschermt je tegen schuldeisers. Zodra u bij ons onder budgetbeheer staat dienen de deurwaarders en incassobureaus zich voortaan bij ons te melden. Jouw gezin krijgt dan geen deurwaarders meer aan de deur waardoor je een heleboel rust terugkrijgt. In elke gemeente zijn er ook diverse voorzieningen getroffen voor burgers met schulden. Zo ook in Den Haag, waar Aktiva steeds meer klanten mag helpen met het oplossen en voorkomen van schulden.

Waarom budgetbeheer van Aktiva

Zie je het zelf allemaal niet meer zitten, door wat voor een reden dan ook, dan kan je direct onze hulp inschakelen. Zodra jij je bij ons aanmeldt wordt er binnen 7 dagen een afspraak met je ingepland. Je geniet dan van een volwaardige en professioneel budgetbeheerder. Aktiva laat zijn processen en dienstverlening jaarlijks controleren door de rechtbank in Den Haag en de branchevereniging(en). Op deze manier ben je gegarandeerd van een betrouwbare budgetbeheerder. Heb jij hulp nodig met je financiën? Wij helpen je graag verder.

Met wie werken wij in Den Haag samen?

Aktiva werkt in Den Haag met diverse organisaties samen, waaronder:

GGZ

In Den Haag werken wij samen met de GGZ. Deze samenwerking in Den Haag is gericht om greep op je leven terug te krijgen. Passende hulp kan hierbij helpen.

Kaatstraat 18
3513BK
Utrecht
Netherlands

Humanitas

In de regio Den Haag ondersteunt Aktiva de vrijwilligers en cliënten van Humanitas bij de inzet van financiële ondersteuning en inzet van schuldhulpverlening.

Sarphatistraat 4-6
1017 WS
Amsterdam
Netherlands

Leger des Heils

In Den Haag werkt Aktiva veel samen met het Leger des Heils om de gezamenlijke doelgroep te ondersteunen. Aktiva biedt ondersteuning in financiën en het Leger des Heils biedt in de regio Den Haag algemene ondersteuning

Postbus 3006
1300 EH
Almere
Netherlands

Laatste nieuws