Generic selectors
Alleen exacte overeenkomsten
Vul je zoekterm in
Zoeken in inhoud

Budgetbeheer in Den Haag

Budgetbeheer is een dienstverlening van Aktiva waarbij een gekwalificeerde budgetbeheerder jouw financiën beheert. Ondanks dat je volledig zelfredzaam bent kan er toch een bepaalde noodzaak zijn om de financiën uit handen te geven.

Budgetbeheer in Den Haag is meestal tijdelijk, maar kan ook blijvend zijn. In de meeste gevallen is budgetbeheer een vrije keuze. Het kan echter ook verplicht worden gesteld door je gemeente.

Voordelen van budgetbeheer in Den Haag

Aktiva biedt in de regio Den Haag budgetbeheer aan zonder wachtlijsten en met ruimte voor persoonlijke aandacht. Als je voor onze dienstverlening kiest, dan ervaar je de volgende voordelen:

  • Duidelijke en begrijpelijke communicatie
  • Geen wachtlijsten
  • Gratis en vrijblijvend adviesgesprek
  • Persoonlijk contact
  • Je wordt snel geholpen
  • Hoge klanttevredenheid
  • Gemotiveerde professionele budgetbeheerders

Wil je snel geholpen worden door professionals die duidelijk communiceren en aandacht hebben? Dan moet je bij ons zijn. Vele inwoners van de gemeente Den Haag gingen je al voor.

Gratis adviesgesprek aanvragen

  • Ik ga akkoord met de privacyverklaring

Onze cliënten, zorgverleners en andere samenwerkings- partners vertrouwen op de diensten van Aktiva

Budgetbeheer in Den Haag5 sterren gebaseerd op 143 reviews51

Transparant

5 5 1
Communicatie is transparant, duidelijk, adequaat en snel. Communicatie is transparant, duidelijk, adequaat en snel.

Er is nu iemand die voor mijn financiën zorgt

5 5 1
Tot een jaar terug regelde ik al mijn financiën zelf en dacht dat dat vrij goed ging. Ik ben op mijn 20e uit huis gegaan… Tot een jaar terug regelde ik al mijn financiën zelf en dacht dat dat vrij goed ging. Ik ben op mijn 20e uit huis gegaan zonder ooit te leren echt met geld om te gaan en daar kwam ik achter toen de stapel met rekeningen alleen maar hoger werd. Een vriendin heeft me toen aangeraden toch eens in gesprek te gaan met iemand of met een instantie. Omdat ik niet alles uit handen wilde geven heb ik gekozen voor deze organisatie. Ze zijn persoonlijk, hebben altijd tijd voor je (of het nou gaat om je geldzaken of gewoon om een fijn gesprek als je het even niet meer ziet zitten). Ze houden niks achter en je kunt alles precies inzien van je inkomsten tot je uitgaven en ook wat je nog aan achterstand of schulden hebt staan. Ik moet bekennen dat het me heel veel rust geeft in mijn dagelijkse leven omdat er nu altijd iemand is die ervoor zorgt dat ik er niet meer zorgen bij krijg.

Echt Toppers!

5 5 1
Hier werken hele menselijke en vriendelijke mensen! Ze zorgen voor een heleboel rust in je hoofd als je met schulden zit. Voor Aktiva had ik… Hier werken hele menselijke en vriendelijke mensen! Ze zorgen voor een heleboel rust in je hoofd als je met schulden zit. Voor Aktiva had ik een ander bedrijf die mijn financiën beheerde die nergens inzichten in wilde geven, overal moeilijk over deed en me behandelde alsof je echt een slecht persoon bent. Aktiva compleet het tegenovergestelde! Je kan overal meekijken, geven heel snel antwoord op al je vragen, op financieel gebied proberen ze echt alles voor je te doen en behandelen je echt als mens! Ze weten precies waar ze mee bezig zijn, hebben dus de juiste kennis. Andzelika en Esmay, jullie zijn TOPPERS!!!

Schulden oplossen in Den Haag

Een budgetbeheerder beschermt je tegen schuldeisers. Zodra u bij ons onder budgetbeheer staat dienen de deurwaarders en incassobureaus zich voortaan bij ons te melden. Jouw gezin krijgt dan geen deurwaarders meer aan de deur waardoor je een heleboel rust terugkrijgt. In elke gemeente zijn er ook diverse voorzieningen getroffen voor burgers met schulden. Zo ook in Den Haag, waar Aktiva steeds meer klanten mag helpen met het oplossen en voorkomen van schulden.

Waarom budgetbeheer van Aktiva

Zie je het zelf allemaal niet meer zitten, door wat voor een reden dan ook, dan kan je direct onze hulp inschakelen. Zodra jij je bij ons aanmeldt wordt er binnen 7 dagen een afspraak met je ingepland. Je geniet dan van een volwaardige en professioneel budgetbeheerder. Aktiva laat zijn processen en dienstverlening jaarlijks controleren door de rechtbank in Den Haag en de branchevereniging(en). Op deze manier ben je gegarandeerd van een betrouwbare budgetbeheerder. Heb jij hulp nodig met je financiën? Wij helpen je graag verder.

Met wie werken wij in Den Haag samen?

Aktiva werkt in Den Haag met diverse organisaties samen, waaronder:

GGZ

In Den Haag werken wij samen met de GGZ. Deze samenwerking in Den Haag is gericht om greep op je leven terug te krijgen. Passende hulp kan hierbij helpen.

Kaatstraat 18
3513BK
Utrecht
Netherlands

MEE

In Den Haag werken Aktiva en MEE aan een inclusieve samenleving waar mensen met een beperking op hun mens-zijn worden gewaardeerd en niet op hun beperking. Iedereen telt mee en ieder individu kan en mag een waardevol leven leiden.

Koningin Wilhelminalaan 3
3527 LA
Utrecht
Netherlands

Limor

Wij werken in Den Haag samen met Stichting Limor. Deze samenwerking in Den Haag is gericht om ondersteuning te bieden aan mensen die te maken hebben met schulden, dakloosheid en verslavingen.

Oostergoweg 1e en 1g
8911MA
Leeuwarden
Netherlands

Laatste nieuws

Corona enquete

Als werkgever willen wij het goed doen, ook ten tijde van het coronavirus. Daarom hebben wij onlangs een onderzoek gedaan…

Lees verder