Budgetbeheer in Drachten

Budgetbeheer is een dienstverlening van Aktiva waarbij een gekwalificeerde budgetbeheerder jouw financiën beheert. Ondanks dat je volledig zelfredzaam bent kan er toch een bepaalde noodzaak zijn om de financiën uit handen te geven.

Budgetbeheer in Drachten is meestal tijdelijk, maar kan ook blijvend zijn. In de meeste gevallen is budgetbeheer een vrije keuze. Het kan echter ook verplicht worden gesteld door je gemeente.

Voordelen van budgetbeheer in Drachten

Aktiva biedt in de regio Drachten budgetbeheer aan zonder wachtlijsten en met ruimte voor persoonlijke aandacht. Als je voor onze dienstverlening kiest, dan ervaar je de volgende voordelen:

  • Duidelijke en begrijpelijke communicatie
  • Geen wachtlijsten
  • Gratis en vrijblijvend adviesgesprek
  • Persoonlijk contact
  • Je wordt snel geholpen
  • Hoge klanttevredenheid
  • Gemotiveerde professionele budgetbeheerders

Wil je snel geholpen worden door professionals die duidelijk communiceren en aandacht hebben? Dan moet je bij ons zijn. Vele inwoners van de gemeente Drachten gingen je al voor.

Gratis adviesgesprek aanvragen

  • Ik ga akkoord met de privacyverklaring

Onze cliënten, zorgverleners en andere samenwerkings- partners vertrouwen op de diensten van Aktiva

Budgetbeheer in Drachten5 sterren gebaseerd op 141 reviews51

Het gesprek was super

5 5 1
Super fijn eerste gesprek gehad het voelde zo super goed aan, ik hoef niet na te denken ik heb gelijk getekend voor hulp. Het gesprek… Super fijn eerste gesprek gehad het voelde zo super goed aan, ik hoef niet na te denken ik heb gelijk getekend voor hulp. Het gesprek was echt super door de kennis, aanpak en vriendelijkheid van Andzelika Paciorkowska echt super. Deze dame neemt de tijd, geeft vertrouwen, en na deze intake en overeenkomst viel er al een last van mijn schouders. Super top Andzelika Paciorkowska.

Goede Bewindvoerder

5 5 1
Toppertje is Lindie. Niks is haar teveel en kan goed met haar overleggen en samen oplossingen vinden. Ben blij met haar als mijn bewindvoerster. Toppertje is Lindie. Niks is haar teveel en kan goed met haar overleggen en samen oplossingen vinden. Ben blij met haar als mijn bewindvoerster.

Ik heb geleerd om met mijn geld om te gaan

4 5 1
Voordat ik op mijzelf ging wonen, woonde ik nog bij mijn moeder. Ook toen werkte ik al bij mijn werkgever met een contract voor onbepaalde… Voordat ik op mijzelf ging wonen, woonde ik nog bij mijn moeder. Ook toen werkte ik al bij mijn werkgever met een contract voor onbepaalde tijd. Het geld kwam elke maand binnen en hoefde me nergens druk om te maken, omdat ik geen vaste (woon)lasten had. Toen ik op mijzelf ging wonen veranderde mijn vaste lasten, maar het geld gaf ik uit als voorheen. Hierdoor bleven rekeningen onbetaald en werd de stapel telkens hoger. Ik heb toen besloten om een bedrijf te zoeken die mijn financiën wilde doen en kwam toen eigenlijk vrij snel dit bedrijf tegen. Hierover was ik nog wel sceptisch, want je geeft natuurlijk wel je geld aan iemand anders. De website gaf mij al wel wat vertrouwen en daardoor ook besloten contact met hen op te nemen. Tijdens het intakegesprek hebben ze mij voorzien van goed advies, werd alles mij duidelijk en begrijpelijk verteld en hebben ze bij mij een vertrouwde indruk achter gelaten. Nu na een aantal maanden verder merk ik dat dit nog steeds zo is. Als ik bel/mail zijn ze altijd bereikbaar en als ik zin heb in een persoonlijk gesprek, dan staan ze hier ook voor open.

Schulden oplossen in Drachten

Een budgetbeheerder beschermt je tegen schuldeisers. Zodra u bij ons onder budgetbeheer staat dienen de deurwaarders en incassobureaus zich voortaan bij ons te melden. Jouw gezin krijgt dan geen deurwaarders meer aan de deur waardoor je een heleboel rust terugkrijgt. In elke gemeente zijn er ook diverse voorzieningen getroffen voor burgers met schulden. Zo ook in Drachten, waar Aktiva steeds meer klanten mag helpen met het oplossen en voorkomen van schulden.

Waarom budgetbeheer van Aktiva

Zie je het zelf allemaal niet meer zitten, door wat voor een reden dan ook, dan kan je direct onze hulp inschakelen. Zodra jij je bij ons aanmeldt wordt er binnen 7 dagen een afspraak met je ingepland. Je geniet dan van een volwaardige en professioneel budgetbeheerder. Aktiva laat zijn processen en dienstverlening jaarlijks controleren door de rechtbank in Drachten en de branchevereniging(en). Op deze manier ben je gegarandeerd van een betrouwbare budgetbeheerder. Heb jij hulp nodig met je financiën? Wij helpen je graag verder.

Met wie werken wij in Drachten samen?

Aktiva werkt in Drachten met diverse organisaties samen, waaronder:

Humanitas

In de regio Drachten ondersteunt Aktiva de vrijwilligers en cliënten van Humanitas bij de inzet van financiële ondersteuning en inzet van schuldhulpverlening.

Sarphatistraat 4-6
1017 WS
Amsterdam
Netherlands

Philadelphia

Waar Philadelphia in Drachten ondersteuning biedt bij Wonen, Begeleiding en Dagbesteding, ondersteunt Aktiva in Drachten hun cliënten bij financieel beheer.

Wijersstraat 1
3811 MZ
Amersfoort
Netherlands

MEE

In Drachten werken Aktiva en MEE aan een inclusieve samenleving waar mensen met een beperking op hun mens-zijn worden gewaardeerd en niet op hun beperking. Iedereen telt mee en ieder individu kan en mag een waardevol leven leiden.

Koningin Wilhelminalaan 3
3527 LA
Utrecht
Netherlands

Laatste nieuws

Corona enquete

Als werkgever willen wij het goed doen, ook ten tijde van het coronavirus. Daarom hebben wij onlangs een onderzoek gedaan…

Lees verder