Generic selectors
Alleen exacte overeenkomsten
Vul je zoekterm in
Zoeken in inhoud

Budgetbeheer in Haarlem

Budgetbeheer is een dienstverlening van Aktiva waarbij een gekwalificeerde budgetbeheerder jouw financiën beheert. Ondanks dat je volledig zelfredzaam bent kan er toch een bepaalde noodzaak zijn om de financiën uit handen te geven.

Budgetbeheer in Haarlem is meestal tijdelijk, maar kan ook blijvend zijn. In de meeste gevallen is budgetbeheer een vrije keuze. Het kan echter ook verplicht worden gesteld door je gemeente.

Voordelen van budgetbeheer in Haarlem

Aktiva biedt in de regio Haarlem budgetbeheer aan zonder wachtlijsten en met ruimte voor persoonlijke aandacht. Als je voor onze dienstverlening kiest, dan ervaar je de volgende voordelen:

  • Duidelijke en begrijpelijke communicatie
  • Geen wachtlijsten
  • Gratis en vrijblijvend adviesgesprek
  • Persoonlijk contact
  • Je wordt snel geholpen
  • Hoge klanttevredenheid
  • Gemotiveerde professionele budgetbeheerders

Wil je snel geholpen worden door professionals die duidelijk communiceren en aandacht hebben? Dan moet je bij ons zijn. Vele inwoners van de gemeente Haarlem gingen je al voor.

Gratis adviesgesprek aanvragen

  • Ik ga akkoord met de privacyverklaring

Onze cliënten, zorgverleners en andere samenwerkings- partners vertrouwen op de diensten van Aktiva

Budgetbeheer in Haarlem5 sterren gebaseerd op 164 reviews51

10+

5 5 1
Je word altijd op een nette en correcte manier behandeld en men is zeer vriendelijk. Je word altijd op een nette en correcte manier behandeld en men is zeer vriendelijk.

Super gedaan

5 5 1
Alles wordt altijd super gedaan. Alles wordt altijd super gedaan.

Betoonde dienstverlening

5 5 1
Ik ben zeer tevreden met de betoonde dienstverlening van Aktiva en in het bijzonder van Lisanne en voorheen van Sander. Ik ben zeer tevreden met de betoonde dienstverlening van Aktiva en in het bijzonder van Lisanne en voorheen van Sander.

Schulden oplossen in Haarlem

Een budgetbeheerder beschermt je tegen schuldeisers. Zodra u bij ons onder budgetbeheer staat dienen de deurwaarders en incassobureaus zich voortaan bij ons te melden. Jouw gezin krijgt dan geen deurwaarders meer aan de deur waardoor je een heleboel rust terugkrijgt. In elke gemeente zijn er ook diverse voorzieningen getroffen voor burgers met schulden. Zo ook in Haarlem, waar Aktiva steeds meer klanten mag helpen met het oplossen en voorkomen van schulden.

Waarom budgetbeheer van Aktiva

Zie je het zelf allemaal niet meer zitten, door wat voor een reden dan ook, dan kan je direct onze hulp inschakelen. Zodra jij je bij ons aanmeldt wordt er binnen 7 dagen een afspraak met je ingepland. Je geniet dan van een volwaardige en professioneel budgetbeheerder. Aktiva laat zijn processen en dienstverlening jaarlijks controleren door de rechtbank in Haarlem en de branchevereniging(en). Op deze manier ben je gegarandeerd van een betrouwbare budgetbeheerder. Heb jij hulp nodig met je financiën? Wij helpen je graag verder.

Met wie werken wij in Haarlem samen?

Aktiva werkt in Haarlem met diverse organisaties samen, waaronder:

Humanitas

In de regio Haarlem ondersteunt Aktiva de vrijwilligers en cliënten van Humanitas bij de inzet van financiële ondersteuning en inzet van schuldhulpverlening.

Sarphatistraat 4-6
1017 WS
Amsterdam
Netherlands

Limor

Wij werken in Haarlem samen met Stichting Limor. Deze samenwerking in Haarlem is gericht om ondersteuning te bieden aan mensen die te maken hebben met schulden, dakloosheid en verslavingen.

Oostergoweg 1e en 1g
8911MA
Leeuwarden
Netherlands

MEE

In Haarlem werken Aktiva en MEE aan een inclusieve samenleving waar mensen met een beperking op hun mens-zijn worden gewaardeerd en niet op hun beperking. Iedereen telt mee en ieder individu kan en mag een waardevol leven leiden.

Koningin Wilhelminalaan 3
3527 LA
Utrecht
Netherlands

Laatste nieuws

Corona enquete

Als werkgever willen wij het goed doen, ook ten tijde van het coronavirus. Daarom hebben wij onlangs een onderzoek gedaan…

Lees verder