Generic selectors
Alleen exacte overeenkomsten
Vul je zoekterm in
Zoeken in inhoud

Budgetbeheer in Opsterland

Budgetbeheer is een dienstverlening van Aktiva waarbij een gekwalificeerde budgetbeheerder jouw financiën beheert. Ondanks dat je volledig zelfredzaam bent kan er toch een bepaalde noodzaak zijn om de financiën uit handen te geven.

Budgetbeheer in Opsterland is meestal tijdelijk, maar kan ook blijvend zijn. In de meeste gevallen is budgetbeheer een vrije keuze. Het kan echter ook verplicht worden gesteld door je gemeente.

Voordelen van budgetbeheer in Opsterland

Aktiva biedt in de regio Opsterland budgetbeheer aan zonder wachtlijsten en met ruimte voor persoonlijke aandacht. Als je voor onze dienstverlening kiest, dan ervaar je de volgende voordelen:

  • Duidelijke en begrijpelijke communicatie
  • Geen wachtlijsten
  • Gratis en vrijblijvend adviesgesprek
  • Persoonlijk contact
  • Je wordt snel geholpen
  • Hoge klanttevredenheid
  • Gemotiveerde professionele budgetbeheerders

Wil je snel geholpen worden door professionals die duidelijk communiceren en aandacht hebben? Dan moet je bij ons zijn. Vele inwoners van de gemeente Opsterland gingen je al voor.

Gratis adviesgesprek aanvragen

  • Ik ga akkoord met de privacyverklaring

Onze cliënten, zorgverleners en andere samenwerkings- partners vertrouwen op de diensten van Aktiva

Budgetbeheer in Opsterland5 sterren gebaseerd op 167 reviews51

Voorbeeld voor anderen

5 5 1
Ik meer dan tevreden over het behartigen van mijn zaken. Ik raad ook zeker familie, vrienden en indien als het te sprake komt andere in… Ik meer dan tevreden over het behartigen van mijn zaken. Ik raad ook zeker familie, vrienden en indien als het te sprake komt andere in over jullie service en super goede werkwijze op alle fronten. Hier kunnen andere bedrijven een voorbeeld aan nemen. Mijn complimenten en respect.

Structuur en rust

5 5 1
Ik vind het heel prettig hoe de donkere financiële wolken snel zijn verdreven door de energieke aanpak van mijn team bij Aktiva. Hoe door gemaakte… Ik vind het heel prettig hoe de donkere financiële wolken snel zijn verdreven door de energieke aanpak van mijn team bij Aktiva. Hoe door gemaakte afspraken het eind van de schuldentunnel in zicht is gekomen. De duidelijke structuur die is aangebracht in inkomsten en uitgaven hebben zeer geholpen. Prettig is ook de rust die mij is gegeven door hun aanpak. Rust die ik ook om medische redenen zeer weet te waarderen. Ik heb voor Aktiva gekozen in verband met mijn burn-outverschijnselen en mijn depressie. Jarenlang heb ik de problemen waarmee ik op mijn werk werd geconfronteerd langzaam kunnen loslaten dankzij de begeleiding van Aktiva. Aktiva heeft een spaarpotje voor mij weten te creëren waardoor ik toch het een en ander heb kunnen aanschaffen. Dit heeft mij aangetoond dat niet alles verloren hoeft te zijn en ook de juiste volgorde van mijn geldbesteding laten zien. Als klein voorbeeld Ik heb nu een televisie kunnen kopen in plaats van dit te moeten huren. Afsluitend kan ik opmerken dat ik (soms letterlijk) gered ben van een zekere ondergang door de zorgen van Aktiva en dat ik iedereen die in moeilijkheden raakt of is geraakt kan én zal aanbevelen hulp te zoeken zoals ik dat gedaan heb.

10+

5 5 1
Je word altijd op een nette en correcte manier behandeld en men is zeer vriendelijk. Je word altijd op een nette en correcte manier behandeld en men is zeer vriendelijk.

Schulden oplossen in Opsterland

Een budgetbeheerder beschermt je tegen schuldeisers. Zodra u bij ons onder budgetbeheer staat dienen de deurwaarders en incassobureaus zich voortaan bij ons te melden. Jouw gezin krijgt dan geen deurwaarders meer aan de deur waardoor je een heleboel rust terugkrijgt. In elke gemeente zijn er ook diverse voorzieningen getroffen voor burgers met schulden. Zo ook in Opsterland, waar Aktiva steeds meer klanten mag helpen met het oplossen en voorkomen van schulden.

Waarom budgetbeheer van Aktiva

Zie je het zelf allemaal niet meer zitten, door wat voor een reden dan ook, dan kan je direct onze hulp inschakelen. Zodra jij je bij ons aanmeldt wordt er binnen 7 dagen een afspraak met je ingepland. Je geniet dan van een volwaardige en professioneel budgetbeheerder. Aktiva laat zijn processen en dienstverlening jaarlijks controleren door de rechtbank in Opsterland en de branchevereniging(en). Op deze manier ben je gegarandeerd van een betrouwbare budgetbeheerder. Heb jij hulp nodig met je financiën? Wij helpen je graag verder.

Met wie werken wij in Opsterland samen?

Aktiva werkt in Opsterland met diverse organisaties samen, waaronder:

GGZ

In Opsterland werken wij samen met de GGZ. Deze samenwerking in Opsterland is gericht om greep op je leven terug te krijgen. Passende hulp kan hierbij helpen.

Kaatstraat 18
3513BK
Utrecht
Netherlands

Humanitas

In de regio Opsterland ondersteunt Aktiva de vrijwilligers en cliënten van Humanitas bij de inzet van financiële ondersteuning en inzet van schuldhulpverlening.

Sarphatistraat 4-6
1017 WS
Amsterdam
Netherlands

Leger des Heils

In Opsterland werkt Aktiva veel samen met het Leger des Heils om de gezamenlijke doelgroep te ondersteunen. Aktiva biedt ondersteuning in financiën en het Leger des Heils biedt in de regio Opsterland algemene ondersteuning

Postbus 3006
1300 EH
Almere
Netherlands

Laatste nieuws