Help mij
Generic selectors
Alleen exacte overeenkomsten
Vul je zoekterm in
Zoeken in inhoud

Budgetbeheer in Raalte

Budgetbeheer is een dienstverlening van Aktiva waarbij een gekwalificeerde budgetbeheerder jouw financiën beheert. Ondanks dat je volledig zelfredzaam bent kan er toch een bepaalde noodzaak zijn om de financiën uit handen te geven.

Budgetbeheer in Raalte is meestal tijdelijk, maar kan ook blijvend zijn. In de meeste gevallen is budgetbeheer een vrije keuze. Het kan echter ook verplicht worden gesteld door je gemeente.

Voordelen van budgetbeheer in Raalte

Aktiva biedt in de regio Raalte budgetbeheer aan zonder wachtlijsten en met ruimte voor persoonlijke aandacht. Als je voor onze dienstverlening kiest, dan ervaar je de volgende voordelen:

  • Duidelijke en begrijpelijke communicatie
  • Geen wachtlijsten
  • Gratis en vrijblijvend adviesgesprek
  • Persoonlijk contact
  • Je wordt snel geholpen
  • Hoge klanttevredenheid
  • Gemotiveerde professionele budgetbeheerders

Wil je snel geholpen worden door professionals die duidelijk communiceren en aandacht hebben? Dan moet je bij ons zijn. Vele inwoners van de gemeente Raalte gingen je al voor.

Gratis adviesgesprek aanvragen

  • Hidden
  • Hidden
  • Ik ga akkoord met de privacyverklaring

Onze cliënten, zorgverleners en andere samenwerkings- partners vertrouwen op de diensten van Aktiva

Budgetbeheer in Raalte5 sterren gebaseerd op 175 reviews51

Aktiva, dikke pluim

5 5 1
aktiva geeft je rust in je hoofd als je met schulden zit en ze helpen je waar ze je kunnen helpen. aktiva geeft je rust in je hoofd als je met schulden zit en ze helpen je waar ze je kunnen helpen.

De juiste organisatie

5 5 1
Toppers... Na al vele veranderingen heb ik nu de juiste organisatie gevonden Toppers... Na al vele veranderingen heb ik nu de juiste organisatie gevonden

Zeer tevreden

5 5 1
Wij zijn zeer tevreden met Aktiva! Wij zijn zeer tevreden met Aktiva!

Schulden oplossen in Raalte

Een budgetbeheerder beschermt je tegen schuldeisers. Zodra u bij ons onder budgetbeheer staat dienen de deurwaarders en incassobureaus zich voortaan bij ons te melden. Jouw gezin krijgt dan geen deurwaarders meer aan de deur waardoor je een heleboel rust terugkrijgt. In elke gemeente zijn er ook diverse voorzieningen getroffen voor burgers met schulden. Zo ook in Raalte, waar Aktiva steeds meer klanten mag helpen met het oplossen en voorkomen van schulden.

Waarom budgetbeheer van Aktiva

Zie je het zelf allemaal niet meer zitten, door wat voor een reden dan ook, dan kan je direct onze hulp inschakelen. Zodra jij je bij ons aanmeldt wordt er binnen 7 dagen een afspraak met je ingepland. Je geniet dan van een volwaardige en professioneel budgetbeheerder. Aktiva laat zijn processen en dienstverlening jaarlijks controleren door de rechtbank in Raalte en de branchevereniging(en). Op deze manier ben je gegarandeerd van een betrouwbare budgetbeheerder. Heb jij hulp nodig met je financiën? Wij helpen je graag verder.

Met wie werken wij in Raalte samen?

Aktiva werkt in Raalte met diverse organisaties samen, waaronder:

Leger des Heils

In Raalte werkt Aktiva veel samen met het Leger des Heils om de gezamenlijke doelgroep te ondersteunen. Aktiva biedt ondersteuning in financiën en het Leger des Heils biedt in de regio Raalte algemene ondersteuning

Postbus 3006
1300 EH
Almere
Netherlands

GGZ

In Raalte werken wij samen met de GGZ. Deze samenwerking in Raalte is gericht om greep op je leven terug te krijgen. Passende hulp kan hierbij helpen.

Kaatstraat 18
3513BK
Utrecht
Netherlands

Philadelphia

Waar Philadelphia in Raalte ondersteuning biedt bij Wonen, Begeleiding en Dagbesteding, ondersteunt Aktiva in Raalte hun cliënten bij financieel beheer.

Wijersstraat 1
3811 MZ
Amersfoort
Netherlands

Laatste nieuws