Budgetbeheer in Tynaarlo

Budgetbeheer is een dienstverlening van Aktiva waarbij een gekwalificeerde budgetbeheerder jouw financiën beheert. Ondanks dat je volledig zelfredzaam bent kan er toch een bepaalde noodzaak zijn om de financiën uit handen te geven.

Budgetbeheer in Tynaarlo is meestal tijdelijk, maar kan ook blijvend zijn. In de meeste gevallen is budgetbeheer een vrije keuze. Het kan echter ook verplicht worden gesteld door je gemeente.

Voordelen van budgetbeheer in Tynaarlo

Aktiva biedt in de regio Tynaarlo budgetbeheer aan zonder wachtlijsten en met ruimte voor persoonlijke aandacht. Als je voor onze dienstverlening kiest, dan ervaar je de volgende voordelen:

  • Duidelijke en begrijpelijke communicatie
  • Geen wachtlijsten
  • Gratis en vrijblijvend adviesgesprek
  • Persoonlijk contact
  • Je wordt snel geholpen
  • Hoge klanttevredenheid
  • Gemotiveerde professionele budgetbeheerders

Wil je snel geholpen worden door professionals die duidelijk communiceren en aandacht hebben? Dan moet je bij ons zijn. Vele inwoners van de gemeente Tynaarlo gingen je al voor.

Gratis adviesgesprek aanvragen

  • Ik ga akkoord met de privacyverklaring

Onze cliënten, zorgverleners en andere samenwerkings- partners vertrouwen op de diensten van Aktiva

Budgetbeheer in Tynaarlo5 sterren gebaseerd op 141 reviews51

Prima contact met Aktiva

5 5 1
Ik heb een prima indruk gekregen van Aktiva en haar medewerkers. Ze waren op tijd op onze afspraak en hebben mij goed geholpen. Ik heb een prima indruk gekregen van Aktiva en haar medewerkers. Ze waren op tijd op onze afspraak en hebben mij goed geholpen.

Altijd terecht

5 5 1
Het is fijn dat ik altijd terecht kan bij Aktiva; de dienstverlening is snel, accuraat en bovendien vriendelijk. Het is fijn dat ik altijd terecht kan bij Aktiva; de dienstverlening is snel, accuraat en bovendien vriendelijk.

Tevreden hoe alles gaat

5 5 1
Ik vind dat alles goed gaat en ben erg tevreden hoe alles gaat. Ik vind dat alles goed gaat en ben erg tevreden hoe alles gaat.

Schulden oplossen in Tynaarlo

Een budgetbeheerder beschermt je tegen schuldeisers. Zodra u bij ons onder budgetbeheer staat dienen de deurwaarders en incassobureaus zich voortaan bij ons te melden. Jouw gezin krijgt dan geen deurwaarders meer aan de deur waardoor je een heleboel rust terugkrijgt. In elke gemeente zijn er ook diverse voorzieningen getroffen voor burgers met schulden. Zo ook in Tynaarlo, waar Aktiva steeds meer klanten mag helpen met het oplossen en voorkomen van schulden.

Waarom budgetbeheer van Aktiva

Zie je het zelf allemaal niet meer zitten, door wat voor een reden dan ook, dan kan je direct onze hulp inschakelen. Zodra jij je bij ons aanmeldt wordt er binnen 7 dagen een afspraak met je ingepland. Je geniet dan van een volwaardige en professioneel budgetbeheerder. Aktiva laat zijn processen en dienstverlening jaarlijks controleren door de rechtbank in Tynaarlo en de branchevereniging(en). Op deze manier ben je gegarandeerd van een betrouwbare budgetbeheerder. Heb jij hulp nodig met je financiën? Wij helpen je graag verder.

Met wie werken wij in Tynaarlo samen?

Aktiva werkt in Tynaarlo met diverse organisaties samen, waaronder:

Humanitas

In de regio Tynaarlo ondersteunt Aktiva de vrijwilligers en cliënten van Humanitas bij de inzet van financiële ondersteuning en inzet van schuldhulpverlening.

Sarphatistraat 4-6
1017 WS
Amsterdam
Netherlands

GGZ

In Tynaarlo werken wij samen met de GGZ. Deze samenwerking in Tynaarlo is gericht om greep op je leven terug te krijgen. Passende hulp kan hierbij helpen.

Kaatstraat 18
3513BK
Utrecht
Netherlands

Limor

Wij werken in Tynaarlo samen met Stichting Limor. Deze samenwerking in Tynaarlo is gericht om ondersteuning te bieden aan mensen die te maken hebben met schulden, dakloosheid en verslavingen.

Oostergoweg 1e en 1g
8911MA
Leeuwarden
Netherlands

Laatste nieuws

Corona enquete

Als werkgever willen wij het goed doen, ook ten tijde van het coronavirus. Daarom hebben wij onlangs een onderzoek gedaan…

Lees verder