Budgetbeheer in Zwartewaterland

Budgetbeheer is een dienstverlening van Aktiva waarbij een gekwalificeerde budgetbeheerder jouw financiën beheert. Ondanks dat je volledig zelfredzaam bent kan er toch een bepaalde noodzaak zijn om de financiën uit handen te geven.

Budgetbeheer in Zwartewaterland is meestal tijdelijk, maar kan ook blijvend zijn. In de meeste gevallen is budgetbeheer een vrije keuze. Het kan echter ook verplicht worden gesteld door je gemeente.

Voordelen van budgetbeheer in Zwartewaterland

Aktiva biedt in de regio Zwartewaterland budgetbeheer aan zonder wachtlijsten en met ruimte voor persoonlijke aandacht. Als je voor onze dienstverlening kiest, dan ervaar je de volgende voordelen:

  • Duidelijke en begrijpelijke communicatie
  • Geen wachtlijsten
  • Gratis en vrijblijvend adviesgesprek
  • Persoonlijk contact
  • Je wordt snel geholpen
  • Hoge klanttevredenheid
  • Gemotiveerde professionele budgetbeheerders

Wil je snel geholpen worden door professionals die duidelijk communiceren en aandacht hebben? Dan moet je bij ons zijn. Vele inwoners van de gemeente Zwartewaterland gingen je al voor.

Gratis adviesgesprek aanvragen

  • Ik ga akkoord met de privacyverklaring

Onze cliënten, zorgverleners en andere samenwerkings- partners vertrouwen op de diensten van Aktiva

Budgetbeheer in Zwartewaterland5 sterren gebaseerd op 141 reviews51

Perfect

5 5 1
Het hebben van schulden is natuurlijk nooit leuk. Maar sinds ik bij Aktiva aangemeld ben voor beschermingsbewind moet ik zeggen dat er eigenlijk niet veel… Het hebben van schulden is natuurlijk nooit leuk. Maar sinds ik bij Aktiva aangemeld ben voor beschermingsbewind moet ik zeggen dat er eigenlijk niet veel van het hebben van schulden merk. Elke week krijg ik op maandag netjes mijn weekgeld binnen. De medewerkers zijn altijd vriendelijk aan de telefoon en behulpzaam. Bij Aktiva zit je goed voor al schuld oplossingen zonder al te veel gezeur... Blij met jullie!

Nog steeds een trouwe klant van Aktiva

4 5 1
Mijn referentie cijfer voor alle jaren dat ik al geholpen word door Aktiva zou een 12 zijn maar in Nederland geven we maar een 10… Mijn referentie cijfer voor alle jaren dat ik al geholpen word door Aktiva zou een 12 zijn maar in Nederland geven we maar een 10 dus dan maar een dikke 10!! Jaren heb ik voor mijn werk als agoog zelf vaak te maken gehad met schuldsanering en financieel wanbeleid bij mijn eigen cliënten. Ik ken vanuit eigen ervaring dus de weg, totdat ik zelf heel ziek werd en Bipolair bleek te zijn. Mijn huwelijk strandde en ik had geen zin en overzicht meer waardoor ik niets meer kon overzien. Gelukkig was daar Aktiva! Zij hebben een super service en aardige medewerkers. Ik heb nu financieel weer een buffer opgebouwd, een nieuwe relatie, woon nu in het buitenland en ben nog steeds een trouwe klant van Aktiva.

Uitstekend contact

5 5 1
Ik ben zeer tevreden over de dienstverlening van Aktiva Bewindvoering. Mijn ervaring is dat het contact met mijn bewindvoerder en zijn assistent uitstekend verlopen en… Ik ben zeer tevreden over de dienstverlening van Aktiva Bewindvoering. Mijn ervaring is dat het contact met mijn bewindvoerder en zijn assistent uitstekend verlopen en ik met hen goed kan overleggen. In deze organisatie heb ik al mijn vertrouwen gelegd en ik weet dat het allemaal goed komt. Telefonisch zijn ze voor mij altijd goed bereikbaar, telefonisch en per email. De trefwoorden die ik hen kan geven zijn: Betrouwbaar, Vriendelijk en Enthousiast.

Schulden oplossen in Zwartewaterland

Een budgetbeheerder beschermt je tegen schuldeisers. Zodra u bij ons onder budgetbeheer staat dienen de deurwaarders en incassobureaus zich voortaan bij ons te melden. Jouw gezin krijgt dan geen deurwaarders meer aan de deur waardoor je een heleboel rust terugkrijgt. In elke gemeente zijn er ook diverse voorzieningen getroffen voor burgers met schulden. Zo ook in Zwartewaterland, waar Aktiva steeds meer klanten mag helpen met het oplossen en voorkomen van schulden.

Waarom budgetbeheer van Aktiva

Zie je het zelf allemaal niet meer zitten, door wat voor een reden dan ook, dan kan je direct onze hulp inschakelen. Zodra jij je bij ons aanmeldt wordt er binnen 7 dagen een afspraak met je ingepland. Je geniet dan van een volwaardige en professioneel budgetbeheerder. Aktiva laat zijn processen en dienstverlening jaarlijks controleren door de rechtbank in Zwartewaterland en de branchevereniging(en). Op deze manier ben je gegarandeerd van een betrouwbare budgetbeheerder. Heb jij hulp nodig met je financiën? Wij helpen je graag verder.

Met wie werken wij in Zwartewaterland samen?

Aktiva werkt in Zwartewaterland met diverse organisaties samen, waaronder:

Philadelphia

Waar Philadelphia in Zwartewaterland ondersteuning biedt bij Wonen, Begeleiding en Dagbesteding, ondersteunt Aktiva in Zwartewaterland hun cliënten bij financieel beheer.

Wijersstraat 1
3811 MZ
Amersfoort
Netherlands

Humanitas

In de regio Zwartewaterland ondersteunt Aktiva de vrijwilligers en cliënten van Humanitas bij de inzet van financiële ondersteuning en inzet van schuldhulpverlening.

Sarphatistraat 4-6
1017 WS
Amsterdam
Netherlands

Leger des Heils

In Zwartewaterland werkt Aktiva veel samen met het Leger des Heils om de gezamenlijke doelgroep te ondersteunen. Aktiva biedt ondersteuning in financiën en het Leger des Heils biedt in de regio Zwartewaterland algemene ondersteuning

Postbus 3006
1300 EH
Almere
Netherlands

Laatste nieuws

Corona enquete

Als werkgever willen wij het goed doen, ook ten tijde van het coronavirus. Daarom hebben wij onlangs een onderzoek gedaan…

Lees verder