Help mij
Generic selectors
Alleen exacte overeenkomsten
Vul je zoekterm in
Zoeken in inhoud
Post Type Selectors

Budgetbeheer in Eindhoven

Budgetbeheer is een dienstverlening van Aktiva waarbij een gekwalificeerde budgetbeheerder jouw financiën beheert. Ondanks dat je volledig zelfredzaam bent kan er toch een bepaalde noodzaak zijn om de financiën uit handen te geven.

Budgetbeheer in Eindhoven is meestal tijdelijk, maar kan ook blijvend zijn. In de meeste gevallen is budgetbeheer een vrije keuze. Het kan echter ook verplicht worden gesteld door je gemeente.

Voordelen budgetbeheer in Eindhoven

Aktiva biedt in de regio Eindhoven budgetbeheer aan zonder wachtlijsten en met ruimte voor persoonlijke aandacht. Als je voor onze dienstverlening kiest, dan ervaar je de volgende voordelen:

  • Duidelijke en begrijpelijke communicatie
  • Geen wachtlijsten
  • Gratis en vrijblijvend adviesgesprek
  • Persoonlijk contact
  • Je wordt snel geholpen
  • Hoge klanttevredenheid
  • Gemotiveerde professionele budgetbeheerders

Wil je snel geholpen worden door professionals die duidelijk communiceren en aandacht hebben? Dan moet je bij ons zijn. Vele inwoners van de gemeente Eindhoven gingen je al voor.

Gratis adviesgesprek aanvragen

  • Hidden
  • Hidden
  • Ik ga akkoord met de privacyverklaring

Onze cliënten, zorgverleners en andere samenwerkings- partners vertrouwen op de diensten van Aktiva

Budgetbeheer in Eindhoven5 sterren gebaseerd op 308 reviews51

Alles gaat heel soepel

5 5 1
Ik ben heel tevreden hoe het loopt en heb geen klachten. De ondersteuning van Aktiva geeft mij zoveel rust en ontspanning. Alles gaat soepel en… Ik ben heel tevreden hoe het loopt en heb geen klachten. De ondersteuning van Aktiva geeft mij zoveel rust en ontspanning. Alles gaat soepel en ben heel blij met jullie. Dank jullie wel daarvoor.

Ik heb geleerd om met mijn geld om te gaan

4 5 1
Voordat ik op mijzelf ging wonen, woonde ik nog bij mijn moeder. Ook toen werkte ik al bij mijn werkgever met een contract voor onbepaalde… Voordat ik op mijzelf ging wonen, woonde ik nog bij mijn moeder. Ook toen werkte ik al bij mijn werkgever met een contract voor onbepaalde tijd. Het geld kwam elke maand binnen en hoefde me nergens druk om te maken, omdat ik geen vaste (woon)lasten had. Toen ik op mijzelf ging wonen veranderde mijn vaste lasten, maar het geld gaf ik uit als voorheen. Hierdoor bleven rekeningen onbetaald en werd de stapel telkens hoger. Ik heb toen besloten om een bedrijf te zoeken die mijn financiën wilde doen en kwam toen eigenlijk vrij snel dit bedrijf tegen. Hierover was ik nog wel sceptisch, want je geeft natuurlijk wel je geld aan iemand anders. De website gaf mij al wel wat vertrouwen en daardoor ook besloten contact met hen op te nemen. Tijdens het intakegesprek hebben ze mij voorzien van goed advies, werd alles mij duidelijk en begrijpelijk verteld en hebben ze bij mij een vertrouwde indruk achter gelaten. Nu na een aantal maanden verder merk ik dat dit nog steeds zo is. Als ik bel/mail zijn ze altijd bereikbaar en als ik zin heb in een persoonlijk gesprek, dan staan ze hier ook voor open.

Weer meer rust en ruimte in mijn lijf en hoofd

5 5 1
Weer meer rust en ruimte in mijn lijf en hoofd omdat ik minder stress heb door al die toestand rondom die rekeningen en het papierwerk.… Weer meer rust en ruimte in mijn lijf en hoofd omdat ik minder stress heb door al die toestand rondom die rekeningen en het papierwerk. Dus meer overzicht voor mij! En lucht! :-D

Wat is budgetbeheer?

Budgetbeheer is een belangrijk onderdeel van schuldhulpverlening. Het is mogelijk om je financiën aan ons over te dragen. Wij beschikken over gekwalificeerde budgetbeheerders die jouw financiën voor je kunnen beheren. Ook in het geval dat je zelfredzaam bent, is het een aanrader om van deze dienstverlening gebruik te maken. Afhankelijk van de situatie is dit tijdelijk van aard of voor langere tijd. Budgetbeheer zorgt voor een goede balans tussen je inkomsten, je uitgaven en je leefgeld per maand. Dit zorgt niet alleen voor financiële rust, maar dankzij budgetbeheer weet je zeker dat je maandelijks genoeg overhoudt en dat je de maandelijkse verplichtingen aan je schuldeisers kan voldoen.

Hoe werkt budgetbeheer?

De één kan goed met zijn of haar financiën omgaan, terwijl de ander dit overweldigend vindt. Onze gekwalificeerde budgetbeheerders staan jou bij. Hierbij wordt rekening gehouden met jouw persoonlijke situatie, zodat een budget op maat wordt gecreëerd. Dankzij deze dienstverlening van Aktiva ontstaat er financiële rust en weet je waar je per maand aan toe bent. Budgetbeheer is vaak een vrije keuze, maar niet altijd. Je kunt kiezen voor een basisdienstverlening of volledige ondersteuning op het gebied van je financiën. Wij zorgen ervoor dat de vaste lasten worden voldaan, dat de overige lasten betaald worden, dat er regelingen worden getroffen met de schuldeisers en dat je per maand voldoende leefgeld overhoudt.

Schulden oplossen in Eindhoven

Een budgetbeheerder beschermt je tegen schuldeisers. Zodra u bij ons onder budgetbeheer staat dienen de deurwaarders en incassobureaus zich voortaan bij ons te melden. Jouw gezin krijgt dan geen deurwaarders meer aan de deur waardoor je een heleboel rust terugkrijgt. In elke gemeente zijn er ook diverse voorzieningen getroffen voor burgers met schulden. Zo ook in Eindhoven, waar Aktiva steeds meer klanten mag helpen met het oplossen en voorkomen van schulden.

Waarom budgetbeheer van Aktiva

Zie je het zelf allemaal niet meer zitten, door wat voor een reden dan ook, dan kan je direct onze hulp inschakelen. Zodra jij je bij ons aanmeldt wordt er binnen 7 dagen een afspraak met je ingepland. Je geniet dan van een volwaardige en professioneel budgetbeheerder. Aktiva laat zijn processen en dienstverlening jaarlijks controleren door de rechtbank in Eindhoven en de branchevereniging(en). Op deze manier ben je gegarandeerd van een betrouwbare budgetbeheerder. Heb jij hulp nodig met je financiën? Wij helpen je graag verder.

Met wie werken wij in Eindhoven samen?

Aktiva werkt in Eindhoven met diverse organisaties samen, waaronder:

Leger des Heils

In Eindhoven werkt Aktiva veel samen met het Leger des Heils om de gezamenlijke doelgroep te ondersteunen. Aktiva biedt ondersteuning in financiën en het Leger des Heils biedt in de regio Eindhoven algemene ondersteuning

Postbus 3006
1300 EH
Almere
Netherlands

Philadelphia

Waar Philadelphia in Eindhoven ondersteuning biedt bij Wonen, Begeleiding en Dagbesteding, ondersteunt Aktiva in Eindhoven hun cliënten bij financieel beheer.

Wijersstraat 1
3811 MZ
Amersfoort
Netherlands

Limor

Wij werken in Eindhoven samen met Stichting Limor. Deze samenwerking in Eindhoven is gericht om ondersteuning te bieden aan mensen die te maken hebben met schulden, dakloosheid en verslavingen.

Oostergoweg 1e en 1g
8911MA
Leeuwarden
Netherlands

Laatste nieuws