Budgetbeheer in Coevorden

Budgetbeheer is een dienstverlening van Aktiva waarbij een gekwalificeerde budgetbeheerder jouw financiën beheert. Ondanks dat je volledig zelfredzaam bent kan er toch een bepaalde noodzaak zijn om de financiën uit handen te geven.

Budgetbeheer in Coevorden is meestal tijdelijk, maar kan ook blijvend zijn. In de meeste gevallen is budgetbeheer een vrije keuze. Het kan echter ook verplicht worden gesteld door je gemeente.

Onze cliënten, zorgverleners en andere samenwerkings- partners vertrouwen op de diensten van Aktiva

Budgetbeheer in Coevorden5 sterren gebaseerd op 143 reviews51
Begripvol voor mijn situatie
5 5 1
Ik vind Aktiva en de betrokken medewerkers erg begripvol voor mijn situatie. Als ik contact heb met de teamleden die mij ondersteunen, dan krijg ik… Ik vind Aktiva en de betrokken medewerkers erg begripvol voor mijn situatie. Als ik contact heb met de teamleden die mij ondersteunen, dan krijg ik altijd een duidelijke uitleg. Ik geef hen dan ook zeker een 10 voor al het goede werk dat zij voor mij leveren.
Bijzondere ervaring
5 5 1
Mijn complimenten over jullie werkwijze, de snelheid waarmee zaken opgestart worden, de transparantie en de kennis die er is. Dit is een bijzondere ervaring voor… Mijn complimenten over jullie werkwijze, de snelheid waarmee zaken opgestart worden, de transparantie en de kennis die er is. Dit is een bijzondere ervaring voor mij als je jarenlang het tegenovergestelde hebt meegemaakt.

Voordelen van budgetbeheer in Coevorden

Aktiva biedt in de regio Coevorden budgetbeheer aan zonder wachtlijsten en met ruimte voor persoonlijke aandacht. Als je voor onze dienstverlening kiest, dan ervaar je de volgende voordelen:

  • Duidelijke en begrijpelijke communicatie
  • Geen wachtlijsten
  • Gratis en vrijblijvend adviesgesprek
  • Persoonlijk contact
  • Je wordt snel geholpen
  • Hoge klanttevredenheid
  • Gemotiveerde professionele budgetbeheerders

Wil je snel geholpen worden door professionals die duidelijk communiceren en aandacht hebben? Dan moet je bij ons zijn. Vele inwoners van de gemeente Coevorden gingen je al voor.

Schulden oplossen in Coevorden

Een budgetbeheerder beschermt je tegen schuldeisers. Zodra u bij ons onder budgetbeheer staat dienen de deurwaarders en incassobureaus zich voortaan bij ons te melden. Jouw gezin krijgt dan geen deurwaarders meer aan de deur waardoor je een heleboel rust terugkrijgt. In elke gemeente zijn er ook diverse voorzieningen getroffen voor burgers met schulden. Zo ook in Coevorden, waar Aktiva steeds meer klanten mag helpen met het oplossen en voorkomen van schulden.

Waarom budgetbeheer van Aktiva

Zie je het zelf allemaal niet meer zitten, door wat voor een reden dan ook, dan kan je direct onze hulp inschakelen. Zodra jij je bij ons aanmeldt wordt er binnen 7 dagen een afspraak met je ingepland. Je geniet dan van een volwaardige en professioneel budgetbeheerder. Aktiva laat zijn processen en dienstverlening jaarlijks controleren door de rechtbank in Coevorden en de branchevereniging(en). Op deze manier ben je gegarandeerd van een betrouwbare budgetbeheerder. Heb jij hulp nodig met je financiën? Wij helpen je graag verder.

Met wie werken wij in Coevorden samen?

Aktiva werkt in Coevorden met diverse organisaties samen, waaronder:

Leger des Heils

In Coevorden werkt Aktiva veel samen met het Leger des Heils om de gezamenlijke doelgroep te ondersteunen. Aktiva biedt ondersteuning in financiën en het Leger des Heils biedt in de regio Coevorden algemene ondersteuning

Postbus 3006
1300 EH
Almere
Netherlands

GGZ

In Coevorden werken wij samen met de GGZ. Deze samenwerking in Coevorden is gericht om greep op je leven terug te krijgen. Passende hulp kan hierbij helpen.

Kaatstraat 18
3513BK
Utrecht
Netherlands

Humanitas

In de regio Coevorden ondersteunt Aktiva de vrijwilligers en cliënten van Humanitas bij de inzet van financiële ondersteuning en inzet van schuldhulpverlening.

Sarphatistraat 4-6
1017 WS
Amsterdam
Netherlands

Laatste nieuws