Budgetbeheer in Franekeradeel

Budgetbeheer is een dienstverlening van Aktiva waarbij een gekwalificeerde budgetbeheerder jouw financiën beheert. Ondanks dat je volledig zelfredzaam bent kan er toch een bepaalde noodzaak zijn om de financiën uit handen te geven.

Budgetbeheer in Franekeradeel is meestal tijdelijk, maar kan ook blijvend zijn. In de meeste gevallen is budgetbeheer een vrije keuze. Het kan echter ook verplicht worden gesteld door je gemeente.

Voordelen van budgetbeheer in Franekeradeel

Aktiva biedt in de regio Franekeradeel budgetbeheer aan zonder wachtlijsten en met ruimte voor persoonlijke aandacht. Als je voor onze dienstverlening kiest, dan ervaar je de volgende voordelen:

  • Duidelijke en begrijpelijke communicatie
  • Geen wachtlijsten
  • Gratis en vrijblijvend adviesgesprek
  • Persoonlijk contact
  • Je wordt snel geholpen
  • Hoge klanttevredenheid
  • Gemotiveerde professionele budgetbeheerders

Wil je snel geholpen worden door professionals die duidelijk communiceren en aandacht hebben? Dan moet je bij ons zijn. Vele inwoners van de gemeente Franekeradeel gingen je al voor.

Gratis adviesgesprek aanvragen

  • Ik ga akkoord met de privacyverklaring

Onze cliënten, zorgverleners en andere samenwerkings- partners vertrouwen op de diensten van Aktiva

Budgetbeheer in Franekeradeel5 sterren gebaseerd op 141 reviews51

Rust in mijn leven

5 5 1
Super goede bewindvoerders! Zeer veel rust in mijn privéleven. Super goede bewindvoerders! Zeer veel rust in mijn privéleven.

Ik heb geleerd om met mijn geld om te gaan

4 5 1
Voordat ik op mijzelf ging wonen, woonde ik nog bij mijn moeder. Ook toen werkte ik al bij mijn werkgever met een contract voor onbepaalde… Voordat ik op mijzelf ging wonen, woonde ik nog bij mijn moeder. Ook toen werkte ik al bij mijn werkgever met een contract voor onbepaalde tijd. Het geld kwam elke maand binnen en hoefde me nergens druk om te maken, omdat ik geen vaste (woon)lasten had. Toen ik op mijzelf ging wonen veranderde mijn vaste lasten, maar het geld gaf ik uit als voorheen. Hierdoor bleven rekeningen onbetaald en werd de stapel telkens hoger. Ik heb toen besloten om een bedrijf te zoeken die mijn financiën wilde doen en kwam toen eigenlijk vrij snel dit bedrijf tegen. Hierover was ik nog wel sceptisch, want je geeft natuurlijk wel je geld aan iemand anders. De website gaf mij al wel wat vertrouwen en daardoor ook besloten contact met hen op te nemen. Tijdens het intakegesprek hebben ze mij voorzien van goed advies, werd alles mij duidelijk en begrijpelijk verteld en hebben ze bij mij een vertrouwde indruk achter gelaten. Nu na een aantal maanden verder merk ik dat dit nog steeds zo is. Als ik bel/mail zijn ze altijd bereikbaar en als ik zin heb in een persoonlijk gesprek, dan staan ze hier ook voor open.

De beste uit vergelijkingen

5 5 1
Ik kwam bij deze organisatie via aanraden van mijn broer, die bij Humanitas werkt en contact met hen had. Zelf ben ik (bijna) schuldenvrij, maar… Ik kwam bij deze organisatie via aanraden van mijn broer, die bij Humanitas werkt en contact met hen had. Zelf ben ik (bijna) schuldenvrij, maar vindt het wel handig dat iemand anders mijn financiën beheert. De betaling van hun diensten wordt vergoedt vanuit de bijzondere bijstand, die zij tevens ook voor mij hebben aangevraagd. Hiervoor heb ik ook bij andere bureaus gezeten die mijn budget beheerden, enig vergelijkingsmateriaal heb ik dus inmiddels vergaard. Het mooie aan deze organisatie is dat ik altijd persoonlijk contact heb en altijd kan bellen en mailen. Ook voor advies staan ze voor mij klaar. Over de gang van zaken ben ik ook zeer tevreden, alle rekeningen worden op tijd betaald en als ik een bericht achter laat, dan bellen ze mij ook altijd terug.

Schulden oplossen in Franekeradeel

Een budgetbeheerder beschermt je tegen schuldeisers. Zodra u bij ons onder budgetbeheer staat dienen de deurwaarders en incassobureaus zich voortaan bij ons te melden. Jouw gezin krijgt dan geen deurwaarders meer aan de deur waardoor je een heleboel rust terugkrijgt. In elke gemeente zijn er ook diverse voorzieningen getroffen voor burgers met schulden. Zo ook in Franekeradeel, waar Aktiva steeds meer klanten mag helpen met het oplossen en voorkomen van schulden.

Waarom budgetbeheer van Aktiva

Zie je het zelf allemaal niet meer zitten, door wat voor een reden dan ook, dan kan je direct onze hulp inschakelen. Zodra jij je bij ons aanmeldt wordt er binnen 7 dagen een afspraak met je ingepland. Je geniet dan van een volwaardige en professioneel budgetbeheerder. Aktiva laat zijn processen en dienstverlening jaarlijks controleren door de rechtbank in Franekeradeel en de branchevereniging(en). Op deze manier ben je gegarandeerd van een betrouwbare budgetbeheerder. Heb jij hulp nodig met je financiën? Wij helpen je graag verder.

Met wie werken wij in Franekeradeel samen?

Aktiva werkt in Franekeradeel met diverse organisaties samen, waaronder:

Philadelphia

Waar Philadelphia in Franekeradeel ondersteuning biedt bij Wonen, Begeleiding en Dagbesteding, ondersteunt Aktiva in Franekeradeel hun cliënten bij financieel beheer.

Wijersstraat 1
3811 MZ
Amersfoort
Netherlands

Humanitas

In de regio Franekeradeel ondersteunt Aktiva de vrijwilligers en cliënten van Humanitas bij de inzet van financiële ondersteuning en inzet van schuldhulpverlening.

Sarphatistraat 4-6
1017 WS
Amsterdam
Netherlands

MEE

In Franekeradeel werken Aktiva en MEE aan een inclusieve samenleving waar mensen met een beperking op hun mens-zijn worden gewaardeerd en niet op hun beperking. Iedereen telt mee en ieder individu kan en mag een waardevol leven leiden.

Koningin Wilhelminalaan 3
3527 LA
Utrecht
Netherlands

Laatste nieuws

Corona enquete

Als werkgever willen wij het goed doen, ook ten tijde van het coronavirus. Daarom hebben wij onlangs een onderzoek gedaan…

Lees verder