Generic selectors
Alleen exacte overeenkomsten
Vul je zoekterm in
Zoeken in inhoud

Budgetbeheer in Purmerend

Budgetbeheer is een dienstverlening van Aktiva waarbij een gekwalificeerde budgetbeheerder jouw financiën beheert. Ondanks dat je volledig zelfredzaam bent kan er toch een bepaalde noodzaak zijn om de financiën uit handen te geven.

Budgetbeheer in Purmerend is meestal tijdelijk, maar kan ook blijvend zijn. In de meeste gevallen is budgetbeheer een vrije keuze. Het kan echter ook verplicht worden gesteld door je gemeente.

Voordelen van budgetbeheer in Purmerend

Aktiva biedt in de regio Purmerend budgetbeheer aan zonder wachtlijsten en met ruimte voor persoonlijke aandacht. Als je voor onze dienstverlening kiest, dan ervaar je de volgende voordelen:

  • Duidelijke en begrijpelijke communicatie
  • Geen wachtlijsten
  • Gratis en vrijblijvend adviesgesprek
  • Persoonlijk contact
  • Je wordt snel geholpen
  • Hoge klanttevredenheid
  • Gemotiveerde professionele budgetbeheerders

Wil je snel geholpen worden door professionals die duidelijk communiceren en aandacht hebben? Dan moet je bij ons zijn. Vele inwoners van de gemeente Purmerend gingen je al voor.

Gratis adviesgesprek aanvragen

  • Hidden
  • Hidden
  • Ik ga akkoord met de privacyverklaring

Onze cliënten, zorgverleners en andere samenwerkings- partners vertrouwen op de diensten van Aktiva

Budgetbeheer in Purmerend5 sterren gebaseerd op 172 reviews51

Goede zorgen

5 5 1
Ik wil Samantha Blokzijl extra bedanken :-) voor haar goede zorgen. Ik wil Samantha Blokzijl extra bedanken :-) voor haar goede zorgen.

De juiste organisatie

5 5 1
Toppers... Na al vele veranderingen heb ik nu de juiste organisatie gevonden Toppers... Na al vele veranderingen heb ik nu de juiste organisatie gevonden

Professionele hulp

5 5 1
Wij worden altijd super goed en professioneel geholpen, echt super Wij worden altijd super goed en professioneel geholpen, echt super

Schulden oplossen in Purmerend

Een budgetbeheerder beschermt je tegen schuldeisers. Zodra u bij ons onder budgetbeheer staat dienen de deurwaarders en incassobureaus zich voortaan bij ons te melden. Jouw gezin krijgt dan geen deurwaarders meer aan de deur waardoor je een heleboel rust terugkrijgt. In elke gemeente zijn er ook diverse voorzieningen getroffen voor burgers met schulden. Zo ook in Purmerend, waar Aktiva steeds meer klanten mag helpen met het oplossen en voorkomen van schulden.

Waarom budgetbeheer van Aktiva

Zie je het zelf allemaal niet meer zitten, door wat voor een reden dan ook, dan kan je direct onze hulp inschakelen. Zodra jij je bij ons aanmeldt wordt er binnen 7 dagen een afspraak met je ingepland. Je geniet dan van een volwaardige en professioneel budgetbeheerder. Aktiva laat zijn processen en dienstverlening jaarlijks controleren door de rechtbank in Purmerend en de branchevereniging(en). Op deze manier ben je gegarandeerd van een betrouwbare budgetbeheerder. Heb jij hulp nodig met je financiën? Wij helpen je graag verder.

Met wie werken wij in Purmerend samen?

Aktiva werkt in Purmerend met diverse organisaties samen, waaronder:

Leger des Heils

In Purmerend werkt Aktiva veel samen met het Leger des Heils om de gezamenlijke doelgroep te ondersteunen. Aktiva biedt ondersteuning in financiën en het Leger des Heils biedt in de regio Purmerend algemene ondersteuning

Postbus 3006
1300 EH
Almere
Netherlands

Philadelphia

Waar Philadelphia in Purmerend ondersteuning biedt bij Wonen, Begeleiding en Dagbesteding, ondersteunt Aktiva in Purmerend hun cliënten bij financieel beheer.

Wijersstraat 1
3811 MZ
Amersfoort
Netherlands

Humanitas

In de regio Purmerend ondersteunt Aktiva de vrijwilligers en cliënten van Humanitas bij de inzet van financiële ondersteuning en inzet van schuldhulpverlening.

Sarphatistraat 4-6
1017 WS
Amsterdam
Netherlands

Laatste nieuws