Goede Vrijdag en Pasen
In verband met Goede Vrijdag en Pasen zijn wij vrijdag 2 april 2021 t/m maandag 5 april 2021 gesloten. Met…
Lees verderTijdens het adviesgesprek zullen wij kijken wat de beste oplossing is in uw situatie. Is bijvoorbeeld budgetbeheer voor u de beste oplossing dan kunnen wij dit direct na het gesprek opstarten. Wij kunnen de betalingen dan al binnen enkele weken voor u verrichten.
Is bewindvoering voor u de beste oplossing, dan wordt dit na het gesprek gelijk ingediend bij de rechtbank. Dit om onnodige vertragingen te voorkomen. Bij sommige rechtbanken willen nog wel eens wachtlijsten ontstaan. Om dit te ondervangen bieden wij dan voorlopig budgetbeheer aan. Bewindvoering, ook wel beschermingsbewind genoemd, is een krachtig instrument tegen schuldeisers. Deurwaarders en incassobureaus zijn verplicht zich te melden bij de bewindvoerder. U heeft dan geen gezeur aan de deur van schuldeisers. Mochten ze u wel willen lastig vallen, dan kunt u simpelweg de beschikking van de rechtbank laten zien. Zij weten dan dat zij u niet meer mogen lastigvallen.
Welke oplossing ook wordt gekozen in alle gevallen worden de rekeningen op tijd betaald. Daarnaast krijgt u uw eigen team toegewezen van twee vaste contactpersonen. Het team staat dan elke werkdag voor u klaar om uw vragen te beantwoorden. Zo zullen zij er voor zorgen dat u geen financiële post meer ontvangt, schulden in kaart worden gebracht en dat deze schulden worden opgelost.
Als organisatie zijn wij transparant en zorgen wij ervoor dat u elke maand netjes een overzicht ontvangt van de verrichte betalingen. Om onze medewerkers op het hoogste niveau te houden werken wij uitsluitend met HBO geschoolde bewindvoerders en budgetbeheerders. Jaarlijks worden zij met diverse cursussen en trainingen ondersteunt om u van het beste advies te voorzien.
BBen je er aan toe om jouw administratie/financiën uit handen te geven? En weet je inmiddels dat bewindvoering of budgetbeheer voor jou de oplossing is?
De bewindvoerders en budgetbeheerders van Aktiva verplichten zich te houden aan en te werken conform de kernwaarden van de organisatie.
Aktiva toont jaarlijks aan dat zij voldoet aan de kwaliteitseisen. Dit dient te geschieden door middel van een extern rapport van een onafhankelijke auditor.
Onze organisatie is gespecialiseerd op het gebied van Bewindvoering en Inkomensbeheer. Door dit specialisme kunnen wij de cliënten van jouw organisatie kwalitatieve…
In verband met Goede Vrijdag en Pasen zijn wij vrijdag 2 april 2021 t/m maandag 5 april 2021 gesloten. Met…
Lees verderWij zijn verheugd om jullie te mogen mededelen dat Aktiva vanaf maart 2021 nu ook officieel in Almere een kantoor heeft geopend.…
Lees verderAfgelopen vrijdag (26 februari 2021) hebben wij een convenant met de gemeente Zwolle getekend om financiële problemen bij de inwoners…
Lees verderAls werkgever willen wij het goed doen, ook ten tijde van het coronavirus. Daarom hebben wij onlangs een onderzoek gedaan…
Lees verder