Budgetbeheer

Budgetbeheer is een dienstverlening van Aktiva gericht op het beheren van de financiën, waarbij de cliënt zelfredzaam is. maar er toch een bepaalde noodzaak is om de financiën uit handen te geven.

Als jij of jouw cliënt voldoet aan bovenstaande definitie van budgetbeheer, dan is deze dienstverlening wellicht voor jou een oplossing. De budgetbeheerder draagt dan namelijk zorg voor het betalen van de vaste lasten en monitort het inkomen.

Vormen van budgetbeheer 

  Basis1 Comfort2 Volledig3 Senior4
Maandbedrag  € 35  € 55  € 85  € 85
Openen beheerrekening        
Monitoren inkomsten        
Opstellen begroting        
Online inlog en digitale communicatie        
Overboeking woon- en zorguitgaven
(huur/hypotheek, nutsvoorzieningen, zorgverzekering)
       
Overboeking overige uitgaven        
Leefgeld        
Telefonisch spreekuur         
Inventarisatie schulden        
Incidentele betalingsregelingen treffen         

1Eenmalige telefonische intakekosten zijn € 100,-
2Eenmalige telefonische intakekosten zijn € 150,-
3Eenmalige intakekosten voor gesprek op locatie zijn € 295,-
4Eenmalige intakekosten voor gesprek op locatie zijn (inclusief 50% korting) € 147,50. Dit pakket is alleen bedoeld voor ouderen vanaf 67 jaar.

Tarieven zijn gebaseerd op een eenpersoonhuishouden. Voor meerpersoonshuishouden berekenen wij een opslag van 20%.


“Zie jij bij jezelf of bij een bekende dat hij moeite heeft met het begrijpen van de financiële post? Neem dan contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.”

JoukeJ.H. Hummel (financieel professional)

9.1

starstarstarstarstar-half-empty

Klantbeoordeling voor Aktiva

34 beoordelingen Bekijk

Help mij!

Vul dit formulier in voor vrijblijvende hulp en ondersteuning

Vestigingen van Aktiva