Aktiva en de Gemeente Zwolle voorkomen geldzorgen bij Zwollenaren
Afgelopen vrijdag (26 februari 2021) hebben wij een convenant met de gemeente Zwolle getekend om financiële problemen bij de inwoners…
Lees verderDe budgetbeheer is verantwoordelijk voor een afgesproken (specifiek) deel van de financiën van zijn cliënten, waarbij hij zorgt dat de uitgaven worden betaald en toezicht houdt op het inkomen. Een budgetbeheerder wordt via het tekenen van een volmacht (budgetbeheerovereenkomst) aangesteld en is daarmee in dienst van de cliënt. Wij hanteren strenge eisen aan het functioneren van een budgetbeheerder. De eisen zijn daarmee, zover mogelijk, gelijk gesteld aan de eisen gesteld door het Kwaliteitsbureau van de rechtbank om de werkzaamheden te mogen uitvoeren. Het takenpakket van de budgetbeheerder is erg afhankelijk van hetgeen is afgesproken. Bij ons kun je er van uitgaan dat dit de volgende werkzaamheden zijn:
Help mij directDe taken bij Budgetbeheer Basis:
De taken bij Budgetbeheer Volledig:
Heb je moeite om met geld om te gaan en ben je geïnteresseerd in budgetbeheer? Een budgetbeheerder van Aktiva helpt jouw graag om je financiële zorgen uit handen te nemen en te zorgen voor een goede administratie.
Mail of bel ons om gratis en vrijblijvend om jouw situatie aan ons voor te leggen. Als we denken dat we iets voor jouw kunnen betekenen, zorgen we binnen 7 dagen voor een intakegesprek!
Afgelopen vrijdag (26 februari 2021) hebben wij een convenant met de gemeente Zwolle getekend om financiële problemen bij de inwoners…
Lees verderAls werkgever willen wij het goed doen, ook ten tijde van het coronavirus. Daarom hebben wij onlangs een onderzoek gedaan…
Lees verderDeze week hebben wij op onze vernieuwde website onze chat functionaliteiten geoptimaliseerd. Twee jaar geleden zijn wij als eerste bewindvoerderskantoor begonnen…
Lees verderInmiddels werken Aktiva en Cisci en Bergman bijna een jaar samen aan de aanpak van de schuldenproblematiek in Nederland. De…
Lees verder