Budgetbeheer in te

Budgetbeheer is een dienstverlening van Aktiva waarbij een gekwalificeerde budgetbeheerder jouw financiën beheert. Ondanks dat je volledig zelfredzaam bent kan er toch een bepaalde noodzaak zijn om de financiën uit handen te geven.

Budgetbeheer in te is meestal tijdelijk, maar kan ook blijvend zijn. In de meeste gevallen is budgetbeheer een vrije keuze. Het kan echter ook verplicht worden gesteld door je gemeente.

Voordelen van budgetbeheer in te

Aktiva biedt in de regio te budgetbeheer aan zonder wachtlijsten en met ruimte voor persoonlijke aandacht. Als je voor onze dienstverlening kiest, dan ervaar je de volgende voordelen:

  • Duidelijke en begrijpelijke communicatie
  • Geen wachtlijsten
  • Gratis en vrijblijvend adviesgesprek
  • Persoonlijk contact
  • Je wordt snel geholpen
  • Hoge klanttevredenheid
  • Gemotiveerde professionele budgetbeheerders

Wil je snel geholpen worden door professionals die duidelijk communiceren en aandacht hebben? Dan moet je bij ons zijn. Vele inwoners van de gemeente te gingen je al voor.

Gratis adviesgesprek aanvragen

  • Ik ga akkoord met de privacyverklaring

Onze cliënten, zorgverleners en andere samenwerkings- partners vertrouwen op de diensten van Aktiva

Budgetbeheer in te5 sterren gebaseerd op 141 reviews51

Mijn positieve referentie

4 5 1
Hierbij geef ik een positieve referentie over Aktiva. Hierbij geef ik een positieve referentie over Aktiva.

Mijn problemen opgelost

5 5 1
Toen ik in de financiele problemen zat en geen uitweg meer zag om dit allemaal in mijn eentje op te lossen heb ik de hulp… Toen ik in de financiele problemen zat en geen uitweg meer zag om dit allemaal in mijn eentje op te lossen heb ik de hulp ingeschakeld van Aktiva. In het begin was ik nogal sceptisch, maar dat verdween naarmate de tijd verstreek. Inmiddels ben ik nu al drie jaar bij Aktiva en dit bevalt me prima. Ik heb minder zorgen om alle financiën, krijg maandelijks een overzicht van alle betalingen en ontzorgt het me te weten dat ze me helpen om mijn problemen op te lossen. Ze denken met me mee. Daarnaast verloopt het contact met hen goed, worden zaken direct opgepakt en als ik ergens mee zit of een vraag heb kan ik dit direct naar hen mailen. Ik denk dat ik er verstandig aan heb gedaan om de hulp van Aktiva te hebben ingeschakeld. Op dit moment ben ik een stuk geruster dan toen ik alles alleen moest oplossen en ik weet waar ik aan toe ben. Alle rekeningen worden betaald, regelingen worden getroffen en kan de draad vanaf hier weer een beetje oppakken. Ik heb er vertrouwen in dat ik bij Aktiva in goede handen ben om uiteindelijk weer met een schone lei te kunnen beginnen. Bedankt!

Goede uitleg en namen de tijd

5 5 1
Ik heb onlangs een gesprek gehad met Lindie en Erwin. De uitleg was heel goed en duidelijk, kreeg de tijd om alle papieren bij elkaar… Ik heb onlangs een gesprek gehad met Lindie en Erwin. De uitleg was heel goed en duidelijk, kreeg de tijd om alle papieren bij elkaar te krijgen en ze namen de tijd om mij en mijn man aan te horen.

Schulden oplossen in te

Een budgetbeheerder beschermt je tegen schuldeisers. Zodra u bij ons onder budgetbeheer staat dienen de deurwaarders en incassobureaus zich voortaan bij ons te melden. Jouw gezin krijgt dan geen deurwaarders meer aan de deur waardoor je een heleboel rust terugkrijgt. In elke gemeente zijn er ook diverse voorzieningen getroffen voor burgers met schulden. Zo ook in te, waar Aktiva steeds meer klanten mag helpen met het oplossen en voorkomen van schulden.

Waarom budgetbeheer van Aktiva

Zie je het zelf allemaal niet meer zitten, door wat voor een reden dan ook, dan kan je direct onze hulp inschakelen. Zodra jij je bij ons aanmeldt wordt er binnen 7 dagen een afspraak met je ingepland. Je geniet dan van een volwaardige en professioneel budgetbeheerder. Aktiva laat zijn processen en dienstverlening jaarlijks controleren door de rechtbank in te en de branchevereniging(en). Op deze manier ben je gegarandeerd van een betrouwbare budgetbeheerder. Heb jij hulp nodig met je financiën? Wij helpen je graag verder.

Met wie werken wij in te samen?

Aktiva werkt in te met diverse organisaties samen, waaronder:

MEE

In te werken Aktiva en MEE aan een inclusieve samenleving waar mensen met een beperking op hun mens-zijn worden gewaardeerd en niet op hun beperking. Iedereen telt mee en ieder individu kan en mag een waardevol leven leiden.

Koningin Wilhelminalaan 3
3527 LA
Utrecht
Netherlands

Leger des Heils

In te werkt Aktiva veel samen met het Leger des Heils om de gezamenlijke doelgroep te ondersteunen. Aktiva biedt ondersteuning in financiën en het Leger des Heils biedt in de regio te algemene ondersteuning

Postbus 3006
1300 EH
Almere
Netherlands

Philadelphia

Waar Philadelphia in te ondersteuning biedt bij Wonen, Begeleiding en Dagbesteding, ondersteunt Aktiva in te hun cliënten bij financieel beheer.

Wijersstraat 1
3811 MZ
Amersfoort
Netherlands

Laatste nieuws

Corona enquete

Als werkgever willen wij het goed doen, ook ten tijde van het coronavirus. Daarom hebben wij onlangs een onderzoek gedaan…

Lees verder