Generic selectors
Alleen exacte overeenkomsten
Vul je zoekterm in
Zoeken in inhoud

Budgetbeheer in te

Budgetbeheer is een dienstverlening van Aktiva waarbij een gekwalificeerde budgetbeheerder jouw financiën beheert. Ondanks dat je volledig zelfredzaam bent kan er toch een bepaalde noodzaak zijn om de financiën uit handen te geven.

Budgetbeheer in te is meestal tijdelijk, maar kan ook blijvend zijn. In de meeste gevallen is budgetbeheer een vrije keuze. Het kan echter ook verplicht worden gesteld door je gemeente.

Voordelen van budgetbeheer in te

Aktiva biedt in de regio te budgetbeheer aan zonder wachtlijsten en met ruimte voor persoonlijke aandacht. Als je voor onze dienstverlening kiest, dan ervaar je de volgende voordelen:

  • Duidelijke en begrijpelijke communicatie
  • Geen wachtlijsten
  • Gratis en vrijblijvend adviesgesprek
  • Persoonlijk contact
  • Je wordt snel geholpen
  • Hoge klanttevredenheid
  • Gemotiveerde professionele budgetbeheerders

Wil je snel geholpen worden door professionals die duidelijk communiceren en aandacht hebben? Dan moet je bij ons zijn. Vele inwoners van de gemeente te gingen je al voor.

Gratis adviesgesprek aanvragen

  • Ik ga akkoord met de privacyverklaring

Onze cliënten, zorgverleners en andere samenwerkings- partners vertrouwen op de diensten van Aktiva

Budgetbeheer in te5 sterren gebaseerd op 164 reviews51

Hadden we dit maar eerder gedaan.

4 5 1
Ik was bezig om in budgetbeheer te komen bij de gemeente, maar dat schoot niet op terwijl mijn rekeningen wel gewoon doorliepen. Toen ik op… Ik was bezig om in budgetbeheer te komen bij de gemeente, maar dat schoot niet op terwijl mijn rekeningen wel gewoon doorliepen. Toen ik op zoek was naar een bewindvoerder voor een goede kennis van mij kwam ik Aktiva Budgetbeheer tegen. En ik u vertellen dat ik wilde dat ik dat drie jaar eerder had gedaan. Ik kan ook iedereen deze organisatie aanbevelen, omdat ze heel zorgzaam te werk gaan en je ook bijna geen financiële brieven ontvangt van instanties. Mijn vriend zit nu ook bij deze organisatie en is heel erg positief, hij zegt ook: “Hadden we dit maar eerder gedaan”.

De beste uit vergelijkingen

5 5 1
Ik kwam bij deze organisatie via aanraden van mijn broer, die bij Humanitas werkt en contact met hen had. Zelf ben ik (bijna) schuldenvrij, maar… Ik kwam bij deze organisatie via aanraden van mijn broer, die bij Humanitas werkt en contact met hen had. Zelf ben ik (bijna) schuldenvrij, maar vindt het wel handig dat iemand anders mijn financiën beheert. De betaling van hun diensten wordt vergoedt vanuit de bijzondere bijstand, die zij tevens ook voor mij hebben aangevraagd. Hiervoor heb ik ook bij andere bureaus gezeten die mijn budget beheerden, enig vergelijkingsmateriaal heb ik dus inmiddels vergaard. Het mooie aan deze organisatie is dat ik altijd persoonlijk contact heb en altijd kan bellen en mailen. Ook voor advies staan ze voor mij klaar. Over de gang van zaken ben ik ook zeer tevreden, alle rekeningen worden op tijd betaald en als ik een bericht achter laat, dan bellen ze mij ook altijd terug.

Alles netjes opgelost

5 5 1
Ik zit nu al een paar jaar in budgetbeheer en kan zeggen dat dit mij zeer goed bevalt. Bij mij waren er een aantal probleempjes… Ik zit nu al een paar jaar in budgetbeheer en kan zeggen dat dit mij zeer goed bevalt. Bij mij waren er een aantal probleempjes die gaande weg toch netjes zijn opgelost. Hierom zou ik dan ook graag Mariska Gruppen naar voren willen schuiven en bedanken voor de fijne samenwerking van de afgelopen jaren. Ook al ben ik al lang schuldenvrij toch wil ik gewoon nog steeds van Aktiva's dienstenpakket gebruik blijven maken.

Schulden oplossen in te

Een budgetbeheerder beschermt je tegen schuldeisers. Zodra u bij ons onder budgetbeheer staat dienen de deurwaarders en incassobureaus zich voortaan bij ons te melden. Jouw gezin krijgt dan geen deurwaarders meer aan de deur waardoor je een heleboel rust terugkrijgt. In elke gemeente zijn er ook diverse voorzieningen getroffen voor burgers met schulden. Zo ook in te, waar Aktiva steeds meer klanten mag helpen met het oplossen en voorkomen van schulden.

Waarom budgetbeheer van Aktiva

Zie je het zelf allemaal niet meer zitten, door wat voor een reden dan ook, dan kan je direct onze hulp inschakelen. Zodra jij je bij ons aanmeldt wordt er binnen 7 dagen een afspraak met je ingepland. Je geniet dan van een volwaardige en professioneel budgetbeheerder. Aktiva laat zijn processen en dienstverlening jaarlijks controleren door de rechtbank in te en de branchevereniging(en). Op deze manier ben je gegarandeerd van een betrouwbare budgetbeheerder. Heb jij hulp nodig met je financiën? Wij helpen je graag verder.

Met wie werken wij in te samen?

Aktiva werkt in te met diverse organisaties samen, waaronder:

Philadelphia

Waar Philadelphia in te ondersteuning biedt bij Wonen, Begeleiding en Dagbesteding, ondersteunt Aktiva in te hun cliënten bij financieel beheer.

Wijersstraat 1
3811 MZ
Amersfoort
Netherlands

Leger des Heils

In te werkt Aktiva veel samen met het Leger des Heils om de gezamenlijke doelgroep te ondersteunen. Aktiva biedt ondersteuning in financiën en het Leger des Heils biedt in de regio te algemene ondersteuning

Postbus 3006
1300 EH
Almere
Netherlands

GGZ

In te werken wij samen met de GGZ. Deze samenwerking in te is gericht om greep op je leven terug te krijgen. Passende hulp kan hierbij helpen.

Kaatstraat 18
3513BK
Utrecht
Netherlands

Laatste nieuws

Corona enquete

Als werkgever willen wij het goed doen, ook ten tijde van het coronavirus. Daarom hebben wij onlangs een onderzoek gedaan…

Lees verder