Review! Stagelopen bij Aktiva
‘Van onwetend naar wetend…’ Geheel onwetend van het vakgebied bewindvoering trad ik het bewindvoerderskantoor op mijn eerste stagedag binnen, waarbij…
Lees verderBewindvoering of budgetbeheer aanvragen voor jouw cliënt? Vaak een lastig proces om uit te zoeken. Aktiva helpt je bij het aanvragen en maakt het je gemakkelijk. Wanneer je het inschrijf formulier invult word je binnen 24 uur terug gebeld. Tijdens dit telefoongesprek van ongeveer 10 minuten vertellen wij je wat nodig is voor jouw situatie.
Neem contact opWij hebben al meer dan twintig samenwerkingen met instanties en bedrijven. Zij ervaren elke dag weer tijdsbesparing en gemak van de samenwerking met Aktiva.
Aktiva werkt graag met je samen
Onze organisatie is gespecialiseerd in Bewindvoering en Inkomensbeheer. Door ons specialisme kunnen wij de cliënten van uw organisatie kwalitatieve ondersteuning bieden in hun financiën. Met daarnaast het doel om ook jouw organisatie op de hoogte te houden van de ontwikkelen van jouw cliënten.
Dit doen wij door een goede bereikbaarheid te hanteren voor organisaties, je maandelijks mee te nemen in de betaaloverzichten van jouw cliënten, bij bepaalde zaken ook jou en jouw organisatie te betrekken in het proces.
Wij werken met de cliënt altijd op basis van een persoonlijk kennismakingsgesprek op locatie (thuis, bij de instelling waar hij/zij verblijft of bij je op kantoor). Indien je meer wilt weten over een mogelijke samenwerking, zijn wij altijd bereid om een presentatie te geven voor jouw organisatie.
Hoe bespaar je tijd samen met Aktiva?
Het komt vaak voor dat jij als zorgverlener veel tijd moet besteden aan financiële vraagstukken. Dit is uiteraard niet het focusgebied van zorgverleners. Daarnaast wordt dit niet vanuit de WMO of andere bronnen vergoed. Bij een huisbezoek ben je toch al gauw 30 minuten van jouw tijd bezig met de financiën van jouw client. Als je Aktiva inschakelt, dan bespaar je deze kostbare tijd en kun je deze 30 minuten aan ons overdragen.
Een zorgverlener kan daarom beter doorverwijzen in plaats van zelf alle financiën uit te zoeken.
Aktiva is al ruim 10 jaar een betrouwbare partner en werkt al langere tijd samen met o.a. onderstaande zorginstellingen. Elk jaar laten wij ons weer toetsen door de rechtbank en onafhankelijke auditoren om onze kwaliteit en betrouwbaarheid te waarborgen.
Ben je er aan toe om jouw administratie/financiën uit handen te geven? En weet je inmiddels dat bewindvoering of budgetbeheer voor jou de oplossing is?
De bewindvoerders en budgetbeheerders van Aktiva verplichten zich te houden aan en te werken conform de kernwaarden van de organisatie.
Aktiva toont jaarlijks aan dat zij voldoet aan de kwaliteitseisen. Dit dient te geschieden door middel van een extern rapport van een onafhankelijke auditor.
Onze organisatie is gespecialiseerd op het gebied van Bewindvoering en Inkomensbeheer. Door dit specialisme kunnen wij de cliënten van jouw organisatie kwalitatieve…
‘Van onwetend naar wetend…’ Geheel onwetend van het vakgebied bewindvoering trad ik het bewindvoerderskantoor op mijn eerste stagedag binnen, waarbij…
Lees verderHet vak beschermingsbewind is dynamisch en uitdagend. Bewindvoerderskantoor Aktiva benadrukt dit graag en maakt het haar missie om niet alleen…
Lees verderMinister Franc Weerwind heeft de Tweede Kamer laten weten dat de regels rond schuldsanering, ook bekend als de Wsnp, gaan…
Lees verderSinds de oprichting van ons bedrijf Aktiva hebben wij, Bas Benjamins en Anton van den Ham, met veel toewijding en…
Lees verder